سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - پنجشنبه 25 خرداد 1391



 

ماه تولد فال روزانه - پنجشنبه 25 خرداد 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: شما امروز راحت‌تر هستید كارهایی را انجام دهید كه برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش كردن برای تعیین كردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این كار را برعكس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود كه به هدفتان نزدیك نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن كارهایی كه توانایی آنها را دارید نهراسید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: حتی اگر جدیداً شما تمایل دارید كه احساساتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سكوت كردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی كه دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی كه گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممكن است كه هنوز برای آنچه كه بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر اینكه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یك دوست صادق در میان بگذارید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: با وجود احساس سستی و رخوتی كه امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای كارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی كرده و آنها را فهرست‌بندی كنید. اگرچه این كار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد كه این زمان صرف تأمل كردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این كارها شما را مشغول خواهد كرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد كرد كه یكی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینكه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما كارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممكن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی كه شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشكل می‌شوید كه نتوانید ارتباط محكمی بین كارتان و رویاهایتان ایجاد كنید. قاطی كردن این دو مقوله با یكدیگر می‌تواند باعث ایجاد یك مشكل غیر قابل حل بشود. به جای اینكه تلاش كنید از جنبه‌های مختلف یك موضوع سر در بیاورید، تا جایی كه می‌توانید صادقانه عمل كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: اكنون كه ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممكن است در مسیری كه شما را به هدفهایتان می‌رساند حركت نكنید. یك علامت خطر قرمز برای خودتان فرض كنید و با دقت به نشانه‌های اطرافتان نگاه كنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یك زبان آشنا نوشته نشده‌اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیك با شما می‌باشد و در این موقع شما می‌توانید از پیامهایی كه برای شما می‌گذارد سر در بیاورید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اینگونه به نظر می‌رسد كه شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار كردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی كه دیگران فكر كنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم كه به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی كه در اجتماع، محل كار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: بحران و تنش در حال رشد كردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم كردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممكن است دوست داشته باشید با ورزش كردن، با یك دسته كارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم كنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینكه برای فرار كردن از وظایف به این كار پرداخته باشید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: ممكن است شما در طی چند روز گذشته شروع به كار كردن بر روی یك پروژه كرده باشید و اگر این كار را انجام دادید، حالا زمان این است كه بر آنچه تا كنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد كارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند كه در یك ساختمان قبل از اینكه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حركت كرده و طبق یك برنامه از پیش آماده شده كارهایتان را انجام دهید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز برای شما یك روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است، ممكن است تحمل كردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه كردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید كه بیشتر به پشت سرتان نگاه كنید تا به جلو. آمادگی رها كردن آنچه كه در گذشته كسب كرده‌اید را داشته باشید. سپس یك آداب شخصی ایجاد كنید كه به واسطه آن بتوانید برای ایجاد كردن یك مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان كمك كنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: ممكن است شما شروع به نشان دادن كارهایی كرده باشید كه می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید كه یك امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست كه شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلكه شما باید ارزش كارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممكن است چنان نازك شود كه شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد كردن با فردی را در نظر داشته باشید كه این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید كه احساس می‌كنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: زمانی كه امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر كار خواهند كرد. این واكنش نامشخص ممكن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته كردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان كمك كند كه خودش را با چیزهای دیگری مجهز كند. حقیقت این است كه شما باید تا زمان رسیدن به رضایت كامل راه زیادی را طی كنید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
قرائتی / برنامه درسهایی از قرآن 25 خرداد 1391

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - پنجشنبه 18 خرداد 1391



 

ماه تولد فال روزانه - پنجشنبه 18 خرداد 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: فقط برای مدتی كوتاه برنامه‌های بلند مدتتان را فراموش كرده و خودتان را با اتفاقاتی كه در محیط كنونی‌تان می‌افتد سرگرم كنید. تا جایی كه می‌توانید از روشی كه در پیش گرفته‌اید خارج شوید، برای اینكه شما كارهای زیادی در طول روز برای انجام دادن دارید و نمی‌توانید به تفریح كردن بپردازید. اما اگر شما با لبخندی بر روی صورت به انجام دادن وظایفتان بپردازید سازنده‌تر خواهید بود.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما در حالیكه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر كارتان را در محل كار یا در خانه تمیز می‌كند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید كه پیامهای شخصیتان را دریافت كنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نكات مبهم زیادی وجود دارد كه باید آنها را رفع كرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید كه به خاطر كارهایی كه اكنون انجام می‌دهید مغرور شوید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: مثل انیكه شما این احساس را پیدا كرده‌اید كه برنامه‌های قابل حل شما از كنترلتان خارج شده‌اند. قطعی كردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌كند كه هدایت كننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است كه توجه خود را معطوف به این كنید كه از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری كنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امرور قبل از بررسی كردن فرضیه‌های خود زود و با عجله تصمیم‌گیری نكنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت كردن با دیگران اختصاص دهید، می‌توانید ایده‌های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی كه از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می‌باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید كه ممكن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شاید شما فهمیده باشید كه چگونه عصبانیت خود را كنترل كنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا كردن منشأ این مشكل فكر می‌كنید باز هم ممكن است كه عصبانیت شما طغیان كند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می‌توانند از شما حمایت كرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این كار برای اینكه شما به آرامش برسید كافی است. به یاد داشته باشید كه لازم نیست شما همه چیز را ثابت كنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات كنار بیایید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اگرچه شما از برنامه‌های كاری كه باید تا آخر هفته انجام بدهید اطلاع دارید، اما زیاد فكر كردن به مسائل كاریتان باعث شده است كه نتوانید به استراحت كردن بپردازید. اگر بخواهید فكر كردن در مورد برنامه‌های طولانی مدتتان را كنار بگذارید خودتان را از این فرصت كه در آینده روزهای خوشی داشته باشید محروم كرده‌اید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: زمانی كه شما انتخابهای جالب زیادی پیش روی خود دارید، تصمیم‌گیری كردن برایتان سخت خواهد شد. ونوس، ستاره بخت شما كه با خورشید هم تراز شده است، از شما می‌خواهد كه دست خود را باز بگذارید. شاید نیاز باشد كه هر چیزی را كه اكنون انتخاب می‌كنید، در هفته‌های بعدی دوباره آن بررسی‌اش كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: اگر دیگران در طول روز طوری صحبت كنند كه مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا كند. عجیب اینكه اگر شما تمایل داشته باشید كه فكرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فكر می‌كنند كه شما نمی‌دانید كه چه می‌خواهید، در حالیكه حقیقت این است كه شما فقط به بررسی كردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار كنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز طبقه بندی كردن اولویتها برای شما تبدیل به معضلی شده است، برای اینكه شما می‌خواهید از تصمیم‌گیری كردن در مورد مسائل مهم دوری كنید. این سخن به این معنی نیست كه شما باید هدفهای خود را رها كنید، بلكه الان زمان این است كه باید مدتی به دنبال یاری گرفتن از دوستی باهوش یا یك شریك باشید. از اینكه شانس داشتن موقعیتی خوب و پیشرفت كردن در شغل كنونی‌تان را از دست داده‌اید نگران نباشید. بررسی كردن مسائلی كه شما از آنها گذشته‌اید می‌تواند موقعیت شما را تثبیت كند و امكان انجام دادن كارهای خاص را افزایش دهد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: هنگامی كه تلاش می‌كنید وارد مسیر جدیدی شوید كه برایتان ناآشناست، نیاز خواهید داشت كه از دیگران طلب كمك كنید. گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر شما اعتقاد دارید كه باید یك انتخاب قطعی و نهایی داشته باشید دوران پر از استرسی خواهید داشت. حتی اگر تصمیم‌تان را چندین بار تغییر داده‌اید، مطمئن باشید كه انتخاب درستی خواهید داشت.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: به جای اینكه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی كنید، برای زمانهایی خالی‌ای كه در طول روز دارید فكری بكنید. به ندرت برای شما پیش آمده كه ندانید چه كاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید كه بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی كاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی كنید و مطمئن باشید كه شما خودتان را بیش از حد درگیر كار نخواهید كرد، برای اینكه شما از تنها بودن بیزار هستید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: اگرچه صحبت كردن در مورد احساسهایتان می‌تواند تفكرات منفی را از شما دور كند، اما باید حواستان باشد كه بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نكنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینكه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی‌تان با دیگران، فقط به خاطر اینكه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری كنید.

اسفند