سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - شنبه 20 خرداد 1391



 

ماه تولد فال روزانه - شنبه 20 خرداد 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: امروز روش جدی ای درپیش گرفته اید . شما اینجا نیامده اید که همه ی کارها را درست کنید بدون اینکه چیز باارزشی در عوض آن دریافت کنید. بدبختانه، شما وقت و انرژی زیادی برای رسیدن به آرزوهایتان صرف کرده اید. ریسک کنید و چیز آسان و فرحبخشی را امتحان کنید اما به نتیجه ی آن فکر نکنید که هر چیزکوچکی می تواند ناامیدتان می کند.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز بحثهای فلسفی آشکاری خواهید داشت . شاید اصلاً با خودتان بحث کنید و نه با دیگران. خیلی سخت است که بگویید از کدام سوال حمایت می کنید . نظر مخالف و موافق نمی توانید داشته باشید . اکنون فکر می کنید که تمام مسائل از نظر شما منطقی اند.شما باید تصمیم خود را بگیرید و آن را دنبال کنید. دودلی را کنار بگذارید و انتخاب کنید .

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: کارهای زیادی روبروی شما هست که باید انجامشان بدهید. با وجود سیارات ونوس ، مریخ و تیر در طالع شما ایجاد تغییرات مثبت بدون خراب شدن دنیای شما بسیار کار سختی است . اما تیر باهوش به سمت مشتری رفته و می تواند الهام بخش این باشد که نور درخشانی متوجه شماست.فقط یادتان باشد، شما مجبور نیستید که هر چیزی را بهتر از واقعیت نشان دهید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما معمولاً قادرید که ایده ها و طرحهایتان را سالم نشان دهید. در واقع ، شما مهارتی دارید که می فهمید آیا چیزی قبل از اینکه شما تصمیم به اجرای آن بگیرید ، شدنی است یا نه . اما اکنون این قدرت شما کمی ضعیف شده است .بد نیست از تصمیمات مهم چند روزی اجتناب کنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اگر محدودیتهای قاطعی را بر آنچه به نام عشق انجام می دهید قائل نشوید امروز به ناامیدی می رسید.افکار شما دور حلقه ای می چرخند و شما می خواهید که آن را متوقف کنید زیرا گیج شده اید .اما معتقدید که به یک نیروی عقلانی نیاز دارید تا عاقلانه تصمیم بگیرید. از بد شانسی شما ، الان منطق پاسخ درستی به شما نخواهد داد ، حقیقت باید از دل شما برخیزد.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: برنامه ی کاری سخت امروز باعث شکست شما می شود. اگر یک قراری دیر بشود ، هر یک از طرفین مثل هم رفتار می کنند، مشکل را بیشتر کرده و تقویم شما را به هم می ریزند.به عبارت دیگر، اگر در روش خود منعطف باشید می توانید روز خود را مثل آب خوردن مدیریت کنید . بین قرار ملاقاتهایی که دارید اتاق را ترک کنید تا بتوانید تغییراتی که در مقابل روش شما قرار می گیرند را کنترل کنید

اسفند


ویدیو مرتبط :
خبر مشروح و ورزشی ۹ شنبه ۲۳ خرداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - شنبه 06 خرداد 1391



 

ماه تولد فال روزانه - شنبه 06 خرداد 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: مشغله فكری امروز به شما اجازه نمی‌دهد كه بیشتر استراحت كنید. درحقیقت، این مشغله فكری نمی‌گذارد كه حتی به راههای ساده‌تر كردن زندگی‌تان فكر كنید. اگر به نظر می‌رسد كه هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نكنید. برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد كه به جای اینكه هر پیشنهاد كاری‌ای را بپذیرید، دست از كار بكشید تا ببینید كه در اطرافتان چه اتفاق می‌افتد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما تاحدی نسبت به راهی كه در حرفه خود می‌خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینكه رویاهای شما كه در ظاهر حقیقی به نظر می‌رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی كه شما چیزهایی را كه می‌خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می‌شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید كرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع‌بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی‌رساند.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز زمانی كه عطارد، سیاره بخت شما، در تعارض با ماه جوزا قرار بگیرد، حتی مؤثرترین برنامه شما نیز به هم می‌خورد. شاید شما برای رسیدن به هدفهایتان به راه جدیدی فكر كنید، اما سنت حكم فرمایی خواهد كرد و شما به راهی رایج‌تر و معمولی كشیده می‌شوید. به جای تسلیم شدن، در هفته‌های آینده قبل از اینكه بخواهید كار خودتان را شروع كنید، آن را تقویت كنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: مرز باریكی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد، اما زمان كشف كردن این تفاوتها رسیده است. این لزوماً فكری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته‌اید به روشی خاص دست پیدا كنید. در حقیقت، اگر ترسهای شما اكنون عامل محرك قوی‌ای هستند، قبل از اینكه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل كنید، قدری صبر كنید. به جای اینكه برای چیزهایی كه نمی‌خواهید نقشه بكشید، خوش بین بوده و برای آنچه می‌خواهید تلاش كنید.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه كنید و بفهمید كه چه كاری را شما آنگونه كه از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌كنید، استدلالهای شما محتملاً اینك به سوی نگرش منفی كشیده می‌شوند. از آنجایی كه نگرشهای مثبت‌تر باید در یك یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی كنید تا زمانی كه نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر كنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: كار كردن به خاطر تغییرات برنامه‌ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و كمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه كه شما می‌خواهید هموار نمی‌شوند، فكر نكنید كه همه چیز خراب شده است. اگر شما فكرتان را به جای مشكلات به سمت دیدن توانایی‌ها سوق دهید، می‌توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده كنید.

شهريور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما برای اینكه متوجه شوید كه خط سیر جدیدتان شما را به جایی كه می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید كه زمان كافی صبر كنید. با تجدید نظر كردن در آنچه كه شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید كه این كارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تكامل طبیعی آنها پافشاری كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: اگر یك دوست یا همكار طبق رفتاری كه شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌كند، به این فكر كنید كه شاید انتظارات شما به قدری بالا است كه خودتان و دیگران باعث شكست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی كه معقول و استاندارد هستند را كم كنید. فقط باید تا زمانی كه یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: یك نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس كار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یكی نباشد)، كه این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته كند. در مورد مسائلی كه به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینكه یك سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشكلی بزرگ بشود. دانستن اینكه چه كسی هستید و چه كاری میخواهید انجام دهید اكنون برای شما از رابطه دوستی‌ای كه به نقطه پایان نزدیك شده مهم‌تر است.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما امروز مثل بچه گربه‌ای كه درگیر یك گلوله كاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده‌اید. شما هرچه بیشتر تلاش می‌كنید كمتر می‌توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است كه شما می‌توانید كنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتماً لازم نیست سخت كار كنید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: امروز برای شما این امكان وجود دارد كه تمركز كنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل كنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است كه از علائق ناپسند دوری كنید. فقط به یاد داشته باشید كه برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری كه هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: تصورات درونی شما اكنون بسیار قوی شده‌اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می‌زنند. و این موضوع می‌تواند فاصله عمیقی بین شما و آن كس كه دوست دارید ایجاد كند. به جای اینكه خودتان را ناامید كنید، از نعمت‌های زود گذری كه به دستتان رسیده قبل از اینكه تمام شود استفاده كنید.

اسفند