سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - شنبه 07 آبان 1390



 

ماه تولد

فال روزانه - شنبه 07 آبان 1390

بز

فال روز متولدین فروردین: امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ماه در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه دوستی‌ها قرار دارد و می‌تواند رابطه دوستانه زندگی تان را کامل‌تر کند. دوستانتان هم اکنون می‌خواهند رابطه صمیمی‌تری با شما برقرار کنند، اما وقتی شما با آنها مخالف باشید نمی‌توانید عقیده خود را به روشنی بیان کنید. پس حواس خود را جمع کنید، برای اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند یک رابطه عاشقانه را خراب کند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز برای شما روز کاری سخت و طاقت فرسایی است، اما اگر به اندازه کافی کار کنید نتیجه‌اش را هم خواهید دید. کلید واقعی برای رسیدن به موفقیت این است که در مورد اتفاقاتی که افتاده است با کسی حرف نزنید. اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از برنامه‌هایتان نتیجه معکوس خواهید گرفت. امروز مداومت داشتن  در کار موثرتر از فوران کردن انرژی های خلاقانه است.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می‌گیرد و شما وسوسه می‌شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی‌تان را به نمایش بگذارد. این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می‌دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می‌دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم‌ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می‌توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد:  ماه جدید برج عقرب برای شما نتایج خوبی به همراه ندارد، چرا که شما نمی‌توانید عقل و دل خود را به یک مسیر یکسان هدایت کنید. کدام برنده خواهند شد؟! فرقی نمی‌کند. هر کدام که باشد باز شما چیزی را از دست داده‌اید. پس به جای اینکه بین منطق و احساسات یکی را برگزینید، موقعیتی را پیدا کنید که بتوانید به هر دو جنبه توجه کنید و در عین حال که انسان منطقی‌ای هستید، به احساساتتان نیز اجازه ظهور بدهید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: خیلی عجیب است که ماه جدید برج عقرب در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات قرار می‌گیرد و میزان تعاملات و همکاری‌های شما را با افراد دیگر ارزیابی می‌کند. امروز شما نمی‌توانید به راحتی قولهایی که به افراد دیگر داده‌اید و حرفهایی که آنها قبلا بهتان گفته اند  را به یاد بیاورید، چراکه بهرام یعنی سیاره بخت شما به سمت اورانوس وحشی کشیده می‌شود. همین حالا به خودتان تکانی بدهید، برای اینکه فردا انرژی‌تان تحلیل می‌رود.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: ماه در دومین خانه تان یعنی خانه مسائل مالی برایتان استرس به همراه دارد، امروز اگر مجبور شوید مشکلات مالی تان را رفع کنید به اندازه قبل به خودتان اطمینان نخواهید داشت. اجازه ندهید این عدم اطمینان باعث ایجاد ترس در وجودتان شود. اگر توانستید فقط یک قدم بردارید، این اتفاق بدی نیست. دست برداشتن از مقاومت و پافشاری بدین معنی نیست که ناراحتی تان را انکار کنید، بلکه باید با ایجاد کردن نگرشهای مثبت در خود با آنها روبرو بشوید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما فکر می‌کنید کارهایی که دیگر بهشان فکر هم نمی‌کردید را هم می‌توانید دوباره انجام دهید، اما این خط فکری ممکن است برایتان مشکل ساز باشد. داشتن دید مثبت خصوصیت خیلی خوبی است، اما امروز شناختن مرزها و محدودیتهایتان شما را از ناامیدی فردا نجات می‌دهد.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما دنیایی برای خود مجسم کرده اید که در این جهان از عهده انجام دادن هر کاری برمی‌آیید، اما ممکن است فرصت برقرار کردن ارتباطی عمیق و دوستانه با یک نفر را از دست بدهید. پنهان کردن ضعف ها و سستی ها لزوما باعث نابود شدن آنها نمی‌شوند! خودتان را مجبور کنید که احساساتتان را فاش کرده تا بتوانید به راحتی با دیگران تبادل نظر کنید. هیچ کس ازتان انتظار ندارد همیشه یک ابرقهرمان باشید!!

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز دوستان و همکارانتان نظریات خیلی خاصی عرضه می‌کنند و شما در عین حال که اطلاعات گذشته خود را کامل تر می‌کنید، دلتان نمی‌خواهد دست از تنبلی بردارید. شما راه و روش خود را تثبیت کرده‌اید و نمی‌خواهید به منظور پیدا کردن دیدگاه‌های متفاوت فکر خود را تغییر دهید. بادقت به حرفهایی که دیگران می‌زنند گوش دهید، اما بعد دست به کار شده و هر کاری به نظرتان بهتر بود را انجام دهید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: با وجود مشکلاتی که در محل کارتان احساس می‌کنید روز خوبی را برایتان پیش بینی نمی‌کنیم، اما آنها به آن اندازه که شما فکر می‌کنید بد نیستند. اگر فقط یک بار احساسات خود را مطرح کنید، آن موقع موقعیت مناسبی برای به وقوع پیوستن اتفاقات خاص به وجود خواهد آمد. وقتی که منطق را پیشه خود سازید، صداقت داشتن بهتان کمک می‌کند مسیر پیش رویتان را هموار کنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز شما دقیقاً می‌دانید که چه می‌خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را  از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می‌توانید به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
مجموعه صرفا جهت اطلاع پنج شنبه 07 آبان ماه 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - سه شنبه 03 آبان 1390



 

ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 03 آبان 1390

بز

فال روز متولدین فروردین: وقتی كه شما در خفا به جستجو و كاوش مشغول می‌شوید، مسائل احساسی خودشان را نشان می دهند. شما معمولاً برای اینكه در موقعیتی قرار نگیرید كه احساس ضعیف بودن بكنید روش خود را عوض نمی كنید. چون شما ترجیح می دهید با مشكلاتی برخورد كنید كه خیلی سریع بتوانید آنها را حل كنید. اكنون اصلاً لزومی ندارد چیزی را ثابت كنید؛ فقط با وضعیت دشواری كه برایتان پیش آمده واقع بینانه تر رفتار كنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اطرافیان شما امروز می توانند با شما بیش از حد احساس نزدیكی كنند تا جایی كه آنها به راحتی احساساتشان را برای شما بازگو می كنند و این موضوع تا حدی شما را ناراحت كرده است. شما ترجیح می دهید كه از هیجان دوری كنید، اما این صحبتها به طور ناگهانی شروع می شوند و خیلی سریع هم تشدید می شوند. ونوس سیاره بخت شما اكنون در جستجوی لذتهای ساده است، اما به نظر می رسد كه اگر شما هیچ كاری انجام ندهید گرفتاری ها كمتر شود. نشان دادن علاقه خود به آنها می تواند در رفع گرفتاری هایشان مؤثر باشد.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: الان زمان این رسیده كه شما شیوه ارتباطی جدیدی مثل سكوت كردن را برگزینید. متأسفانه ساكت بودن همیشه برای شما كار سختی بوده است و امروز هم هیچ استثناای وجود نداردو اكنون هم هرچقدر كه شما بیشتر حرف بزنید احساساتان لجام گسیخته تر می شوند؛ برای اینكه آروزها وقتی كه افشا بشوند با مانع مواجه می شوند. در این جور مواقع نباید شكست و ناكامی های خودتان را به گردن دیگران بیندازید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: در حال حاضر عطارد اندیشمند در نشانه شما قرار گرفته است و شما هم بیشتر از همیشه به فكر فرو می روید؛ اما امروز كمی هم وسوسه شده اید تا ایده های خودتان را با یك نفر دیگر در میان بگذارد. اگر شما به برداشت های خودتان اطمینان دارید ول از ترس اینكه به آروزهای قلبی تان بی اعتنایی شود شاید نخواهید در حین صحبت آسیب پذیری خود را نشان دهید. هیچ جیزی را نبید به زور به دست بیاویرد مگر اینكه اتفاقاتی كه رخ می دهد كملاً برایتان خوشایند باشد.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: درخواست كمك كردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی كه می خواهید به دست بیاورید از اینكه خودتان این كار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان كردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یك شخص بخصوص برقرار كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: امروز برایتان راحت تر است كه در مورد احساسهایتان صحبت كنید، اما این بدین معنی نیست كه دیگران هم به چیزهایی كه شما می گویید علاقه نشان خواهند داد. شما خیلی سخت گیر و دقیق هستید و وقتی خواسته های احساسی شما وارد قلمرو نا آشنایی می شوند، این اتفاق می تواند برای یكی از كسانی كه به شما نزدیك است تهدید آمیز باشد. نیازی نیست كه هر رازی را پیش خود نگه دارید، اما آگاهی داشتن نسبت به شیوه بیان خود می تواند یك گفتگوی سخت و پیچیده را ملایم تر كند.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز ونوس یعنی سیاره بخت شما بهتان اجازه نمی دهد كه به راحتی استراحت كنید، برای اینكه پلوتو قدرت طلب به فكر برنامه های خودش است. شما امروز مجبور شده اید اهدافی را كه فقط بر پایه خواسته های خود و خودخواهانه بوده اند را رها كنید و اهدافی نوع دوستانه تر را جایگزین آنها كنید. به این پیش آمد به عنوان یك شكست نگاه كنید. درعوض فكر كنید ببینید كه چه كارهای مفیدی می توانید برای دیگران انجام دهید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: ماه دوباره به نشانه شما بازگشته است و احساسات شما را تشدید می كند. اما در حالی كه حالتهای شما در طول روز تغییر می كنند، برای شما سخت است كه بفهمید دقیقاً دنبال چه چیزی هستید. به علاوه در حالی كه ونوس جذاب پلوتوی پرشور را آشفته كرده است، توانایی شما برای تمركز كردن نیز تقلیل یافته است. مهم نیست كه شما چقدر تلاش می كنید تا آروزهایتان را با امكاناتی كه دارید مطابقت دهید، چون كه هنوز یك چیزی كم است. نا امید نشوید برای اینكه آخر هفته گزینه های عملی پیش روی شما قرار می گیرند.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما امروز می خواهید كه همه چیز راحت و واضح باشد، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید كه مشكلاتی را كه مربوط به افردی هستند كه شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید می كند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اكنون می خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم كردن با دیگران سعی كنید با انجام دادن كارهایی كه از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینكه شخص دیگری را ناراحت كنید منافع خود را بیشتر كنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: تلاش برای دوباره به دست آوردن خویشتن داری خود یك نشانه مثبت است، به خصوص اگر شما این هفته با مشكلاتی ارتباطی مهمی برخورد كرده باشید. اگرچه شما فكر می كنید الان باید به گذشته خود برگردید، اما این كار به اندازه ای كه شما فكر می كنید ساده نیست. كار كردن با دیگران و تأیید كردن آرزوهای مختلف آنها كمی اوضاع شما را پیچیده می كند، اما شما نمی توانید بدون كمك آنها پیشرفت كنید. آرام تر حركت كنید و هم به خودتان و هم به آنها توجه كنید، شما برای قضاوت كردن در مورد مسائل احساسی جدیدتان وقت زیادی دارید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما تاحدی نسبت به راهی كه در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینكه رویاهای شما كه در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی كه شما چیزهایی را كه می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید كرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما امروز برنامه جدیدی دارید، اما وسوسه شده اید كه با دیگران هم در مورد برنامه هایتان مشورت كنید. به جای اینكه نیازهای خود را بر پایه خواسته های دیگران سازمان دهی كنید، فقط به این فكر كنید كه چه چیزی در طول روز شما را خوشحال می كند. سعی كنید خودتان را در موقعیتهایی قرار ندهید كه اضطراب شما بیشتر شود.

اسفند