سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - شنبه 06 خرداد 1391



 

ماه تولد فال روزانه - شنبه 06 خرداد 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: مشغله فكری امروز به شما اجازه نمی‌دهد كه بیشتر استراحت كنید. درحقیقت، این مشغله فكری نمی‌گذارد كه حتی به راههای ساده‌تر كردن زندگی‌تان فكر كنید. اگر به نظر می‌رسد كه هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نكنید. برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد كه به جای اینكه هر پیشنهاد كاری‌ای را بپذیرید، دست از كار بكشید تا ببینید كه در اطرافتان چه اتفاق می‌افتد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما تاحدی نسبت به راهی كه در حرفه خود می‌خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینكه رویاهای شما كه در ظاهر حقیقی به نظر می‌رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی كه شما چیزهایی را كه می‌خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می‌شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید كرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع‌بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی‌رساند.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز زمانی كه عطارد، سیاره بخت شما، در تعارض با ماه جوزا قرار بگیرد، حتی مؤثرترین برنامه شما نیز به هم می‌خورد. شاید شما برای رسیدن به هدفهایتان به راه جدیدی فكر كنید، اما سنت حكم فرمایی خواهد كرد و شما به راهی رایج‌تر و معمولی كشیده می‌شوید. به جای تسلیم شدن، در هفته‌های آینده قبل از اینكه بخواهید كار خودتان را شروع كنید، آن را تقویت كنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: مرز باریكی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد، اما زمان كشف كردن این تفاوتها رسیده است. این لزوماً فكری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته‌اید به روشی خاص دست پیدا كنید. در حقیقت، اگر ترسهای شما اكنون عامل محرك قوی‌ای هستند، قبل از اینكه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل كنید، قدری صبر كنید. به جای اینكه برای چیزهایی كه نمی‌خواهید نقشه بكشید، خوش بین بوده و برای آنچه می‌خواهید تلاش كنید.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه كنید و بفهمید كه چه كاری را شما آنگونه كه از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌كنید، استدلالهای شما محتملاً اینك به سوی نگرش منفی كشیده می‌شوند. از آنجایی كه نگرشهای مثبت‌تر باید در یك یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی كنید تا زمانی كه نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر كنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: كار كردن به خاطر تغییرات برنامه‌ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و كمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه كه شما می‌خواهید هموار نمی‌شوند، فكر نكنید كه همه چیز خراب شده است. اگر شما فكرتان را به جای مشكلات به سمت دیدن توانایی‌ها سوق دهید، می‌توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده كنید.

شهريور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما برای اینكه متوجه شوید كه خط سیر جدیدتان شما را به جایی كه می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید كه زمان كافی صبر كنید. با تجدید نظر كردن در آنچه كه شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید كه این كارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تكامل طبیعی آنها پافشاری كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: اگر یك دوست یا همكار طبق رفتاری كه شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌كند، به این فكر كنید كه شاید انتظارات شما به قدری بالا است كه خودتان و دیگران باعث شكست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی كه معقول و استاندارد هستند را كم كنید. فقط باید تا زمانی كه یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: یك نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس كار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یكی نباشد)، كه این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته كند. در مورد مسائلی كه به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینكه یك سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشكلی بزرگ بشود. دانستن اینكه چه كسی هستید و چه كاری میخواهید انجام دهید اكنون برای شما از رابطه دوستی‌ای كه به نقطه پایان نزدیك شده مهم‌تر است.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما امروز مثل بچه گربه‌ای كه درگیر یك گلوله كاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده‌اید. شما هرچه بیشتر تلاش می‌كنید كمتر می‌توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است كه شما می‌توانید كنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتماً لازم نیست سخت كار كنید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: امروز برای شما این امكان وجود دارد كه تمركز كنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل كنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است كه از علائق ناپسند دوری كنید. فقط به یاد داشته باشید كه برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری كه هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: تصورات درونی شما اكنون بسیار قوی شده‌اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می‌زنند. و این موضوع می‌تواند فاصله عمیقی بین شما و آن كس كه دوست دارید ایجاد كند. به جای اینكه خودتان را ناامید كنید، از نعمت‌های زود گذری كه به دستتان رسیده قبل از اینكه تمام شود استفاده كنید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
موسسه مطالعات آمریکا : اخبار روزانه 2014-11-06

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه -سه شنبه 09 خرداد 1391



ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 09 خرداد 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: در حالیكه امروز را به شكل انسانی آرام شروع كرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی كه ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیكه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید كه به زودی به معنویات نزدیكتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نكنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید كه برنامه هایتان را اجرا كنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این كار را انجام دهید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: نگران بودن در مورد كمبودها و چیزهایی كه ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید كه به راحتی صداهایی كه در مغزتان پیچیده را خاموش كنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیكه برانگیخته شدن ترسهای شما كمك می كند كه فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حركت كنید.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: اگر امروز شخصی با یك ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینكه به خوبی آن را بررسی كنید، با دید منفی ذهنتان را كاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال كردن فكرهای جدید تلف كنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل كه اخیراً درگیر یك نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فكر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده كنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: نگهداشتن افكارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این كناره گیری كه شما می توانید خودتان را از آن خارج كنید، شاید لازم نباشد. اینكه شما چگونه فكر می كنید مشكل واقعیتان نیست، بلكه مشكل در چگونگی ارتباط برقرار كردنتان می باشد. سعی نكنید شخص دیگری را وادار سازید كه در قبال آرزوهای شما و حل كردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت كند. دیگران نمی توانند مشكل شما را حل كنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف كاریتان پشتیبان شما باشند.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: اكنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان كردن یك نگرانی رو به رشد باشد. مادامی كه شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند كه شما زمان سختی را می گذرانید. اكنون برای شما بهتر لست كه احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینكه آنها آشكار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز برای رفع كردن یك سوءتفاهم تلاش كرده و احساس مسئولیت می كنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فكر كنید كه خیلی واضح صحبت می كنید، دیگران ممكن است كه گفته های شما را اشتباه تفسیر كنند. هرچقدر هم كه بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نكنید كه به سختی فعالیتهایتان را توجیه كنید. اكنون ساكت بودن و كمتر حرف زدن مؤثر است.

شهريور
ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینكه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر كنید. برنامه شما شاید یك برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد كه بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده كنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام كردن آنچه كه امروز شروع كرده اید فردایی هم وجود دارد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری كردن از یك زخم كهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اكنون شما فرصتی برای تغییر كردن دارید؛ و برای این كار لازم است كه بیشتر از یك بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید كه چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این كار شما خواهید توانست كه به جلو حركت كنید.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر: اگر شما فكر كنید كه اشخاص دیگر می خواهند به شما زور بگویند، شاید نتوانید امروز خیلی صبور باشید. حتی اگر شما نمی دانید كه دیگران تا الان چگونه بوده اند، باز هم شما می توانید تفاوت بین واقعیت و دروغ را تشخیص بدهید. به صدای درونتان پاسخ مثبت بدهید؛ مادامی كه شما در لحظه حال زندگی می كنید این صدا شما را اشتباه هدایت نخواهد كرد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای كه رویش كار می كرده اید را تمام كنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع كار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نكنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را كنترل كنید. بهترین حركت برای شما اكنون این است كه به سمت برنامه های كاری شخصی تان رفته و تا جایی كه امكان دارد سریع حركت كنید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: شما امروز می خواهید كه همه چیز را ساده بگیرید، پس شما می توانید موفقیتهای قبلی تان را كامل كنید. اما حتی اگر روزتان را با آرامش شروع كنید، شاید نتوانید آن گونه كه انتظار داشته اید استراحت كنید. در حالیكه شما با مسائل احساسی مربوط به گذشته تان دست به گریبان باشید، در این صورت شما بدترین دشمن خود خواهید بود. اگر شما بتوانید به خاطرات بد با دیدی مثبت نگاه كنید، درحالیكه به خودتان این شانس را می دهید كه واقعاً از زندگیتان لذت ببرید، همچنین می توانید خود را از مسائل احساسی بی نتیجه رها سازید.

بهمن
دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: به نظر می رسد كه شما زمان كافی برای انجام دادن كارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید كه برخی از كارهای نیمه تمامتان را رها كنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت كافی خواهید داشت تا دوباره به كارهای نیمه كاره تان بپردازید. اكنون به كارهایی بپردازید كه می توانید بدون اشتباه آنها را تمام كنید.

اسفند