سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - دوشنبه 28 تیر 1389



 

ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 28 تیر 1389
بز

فال روز متولدین فروردین: امروز بهتان توصیه می‌شود كه دید مثبتی داشته باشید، برای اینكه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می‌افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می‌شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه‌هایی كه كاملاً با دیدگاه‌های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال‌تر خواهید شد. به جای اینكه عقاید خود را بر دیگران تحمیل كنید، فقط كارهایی را انجام دهید كه انجام دادنشان برایتان مفید است.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: ماه در نهمین خانه شما مربوطه به ایده‌های بزرگ قرار دارد و در عین حال به شما توصیه می‌شود كه قبل از اینكه نظرات خود را با فرد دیگری در میان بگذارید آن را دوباره بررسی كنید. هوشیاری و آگاهی شما نسبت به همیشه كمی بیشتر شده است، برای اینكه می‌خواهید در نهایت قبل از افشا كردن آنچه كه در ذهنتان دارید از درست بودن مطالبی كه می‌گویید اطمینان حاصل كنید. اما نباید مدت زیادی تأمل كنید، وگرنه فرصتتان را از دست خواهید داد.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز پیروی كردن از پیشنهادات یك نفر دیگر مادامی كه شما خود چنین خواسته‌های بزرگی ندارید كه به ناامیدی‌هایتان پایان دهد، می‌تواند حركت واقعاً عاقلانه‌ای باشد. با وجود این واقع‌بینی به شما اجازه می‌دهد وارد ارتباطی بشوید كه این رابطه بیشتر بر پایه زمینه‌های مشترك استوار شده است تا بر پایه نیازهای مختلف. پذیرای تغییر بودن به شما كمك خواهد كرد كه ارتباطات بیشتری داشته باشید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز ماه كاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرایطی قرار می‌گیرید كه یك خاطره عشقی قدیمی كه از نظر احساسی خیلی بهتان لطمه زده است دوباره یاد آوری می‌شود. اما نباید تصور كنید كه تمام پیش آمدهایی كه جدیداً رخ داده‌اند به شما صدمه زده‌اند. امنیت و آسایش شما بیشتر از آنكه به حوادثی كه در جهان بیرون اتفاق می‌افتد بستگی داشته باشد به احساسات خودتان بستگی دارد.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: در این هفته شما قبل از اینكه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید كارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع كنید زودتر هم كارهایتان را تمام خواهید كرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما كه مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می‌شود كه برایتان لازم است بر روی چیزهای كوچك و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمركز كنید. اگر فقط یك بار نكات مبهم را برطرف كردید، بعد از آن شما می‌توانید بیشتر تفریح كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: وقتی كه شما مجبورید با توجه به یك برنامه‌ریزی سخت و بسته فعالیت كنید، مسلماً خلاقیت داشتن كار خیلی سختی می‌شود. اما این محدودیتها در نهایت به نفع شما تمام می‌شوند. برای اینكه وقتی شما تحت فشار قرار دارید، وضع مالی شما بهتر می‌شود و رویاپردازی ها و عدم تمركز شما كمتر می شود. عجیب اینكه لازم است كه این محدودیتها را جدی‌تر بگیرید؛ توانایی لذت بردن از زندگی بهتان كمك می‌كند كه مفیدتر باشید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است و شما را ترغیب می‌کند که به عمق مطالبی توجه کنید که اخیراً باعث ناراحتی شما شده‌اند. شما می‌ترسید تفکرات خود را با دیگران در میان بگذارید، اما اگر یک بار این کار بکنید متوجه خواهید شد که این کار آنقدر هم فکر می‌کردید بد نیست. از بحث‌های مهم دوری نکنید برای اینکه تغییراتی که ایجاد می‌شود بیشتر از آن چیزی که شما فکر می‌کردید نتایج مثبتی برای شما در پی دارد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می‌گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می‌تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی‌دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته‌هایتان مجزا کنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته‌تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می‌فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما قدر همکاران و یا دوستانتان را می‌دانید و به خاطر همین امروز از آنها حمایت می‌کنید. ماه کامل در یازدهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی‌تان است قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که بیشتر وقتتان را با دیگران بگذرانید، اما در اواخر روز شما بیشتر به تنها بودن احتیاج دارید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است، ولی زمانی را برای خود خالی کرده و در سکوت کامل به سر ببرید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
صحنه های جالب پروازهای دوشنبه 3 تیر 1392

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - دوشنبه 23 فروردبن 1389



 

ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 23 فروردین 1389
بز

فال روزمتولدین فروردین: شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

گاو

فال روزمتولدین اردیبهشت: شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می‌دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می‌تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می‌توانند بهتان کمک کنند تا بخش‌های پنهان زندگی تان را ببینید، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روزمتولدین خرداد: امروز شما خیلی مایل نیستید که بی طرف و منصف باشید، خصوصا اگر یک نفر در محل کارتان باعث شود احساس ناامنی و خطر کنید. شما آماده‌اید که با شور و هیجان مبارزه کنید، اما همین که انرژی تان را برای دفاع کردن از خود تقویت می‌کنید، مانعی جلوی راه‌تان سبز می‌شود. الان هیچ کار خاصی وجود ندارد که بتوانید انجامش دهید. تحولات قلبی شما می‌تواند زمینه رشد شغلی شما را که در شرف وقوع است را فراهم آورد.

خرداد
خرچنگ

فال روزمتولدین تیر: امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.

تير
شير

فال روزمتولدین مرداد: اکنون تضاد و تعارض بین شخصی ترین بیانات و اظهارات شما و عمیق ترین آرزوهای نامشخصتان ممکن است شما در چرخه بد و نامطلوبی قرار دهد. هیچ راه آسانی برای فرار از این چرخه وجود ندارد، پس به خودتان قول دهید به جای پیروی کردن از عقلتان از قلب خود پیروی کنید. فراموش نکنید که آسیب پذیر بودن و ضعیف بودن هیچ جذابیتی ندارد، پس اگر برای امنیت داشتن مجبور بودید محدودیت‌های عاطفی خود را حفظ کنید از انجام دادن این کار نترسید.

مرداد

فال روزمتولدین شهريور: الان میزان زمانی که باید کار کنید اهمیت ندارد؛ بلکه تقویت کردن روابط مهم و انجام دادن کارهای مفید برپایه دانسته هایتان اهمیت بیشتری دارد. اما امروز باید خیلی حواستان باشد که عکس‌العمل تند نشان ندهید. شما به راحتی غرق در مشکلاتی می‌شوید که تا بحال نیز جواب روشنی برایشان پیدا نکرده بودید. قبل از اینکه تغییرات با مشکلات غیر قابل کنترل خودشان را بر شما تحمیل کنند، با همت و اراده هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ساده تر کردن زندگی تان انجام دهید.

شهريور

ترازو

فال روزمتولدین مهر: بعد از چند روز زندگی احساسی شما به سرعت به حالت طبیعی برمی‌گردد. اما هنوز هم اگر حس کنید که کاملا ازتان قدردانی نشده است، این اتفاق برایتان تبدیل به مشکل بزرگی می‌شود. دیدن اینکه دیگران صادقانه بهتان عشق می‌ورزند برای شما کار سختی است!! چراکه حالا ونوس- یعنی سیاره بختتان- از هفتمین خانه تان یعنی خانه شریکان برمی‌گردد. به جای افسوس خوردن برای چیزهایی که نمی‌توانید به دست بیاورید، روی کارهای که می‌توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز کنید.

مهر
عقرب

فال روزمتولدین آبان: شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند.

آبان

کماندار

فال روزمتولدین آذر: اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌اید، اما این در مورد دیدگاه‌های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی‌کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می‌روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

آذر
بز

فال روزمتولدین دی: شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خواهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

دي
آبگير

فال روزمتولدین بهمن: شما امروز تحت فشار قرار می‌گیرید که مسئولیت‌های بیشتری را در خانه، خانواده و یا محل کار قبول کنید، اما روبرو شدن با این مسئولیت‌ها و وظایف سرشار از استرس و نگرانی است. شما حتی حق شکست خوردن ندارید! اطرافیان از شما می‌خواهند از جایتان بلند شوید و راهنمایی آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتی که آنها ایجاد کرده‌اند را با کمک خودشان از بین ببرید. باوجود اینکه درهای شانس کم کم در حال بسته شدن است، اما هنوز فرصت کافی برای عوض کردن اوضاع دارید.

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روزمتولدین اسفند: شما امروز در مرز عصبانیت قرار دارید، درست مثل یک پشه عصبانی که قبل از طوفان وزوز می‌کند!! شما حتی اگر نتوانید منشأ ناراحتی تان را تشخیص کنید، نمی‌توانید به راحتی خشم خود را تحت کنترل بگیرید. درنهایت مشورت کردن با بعضی از دوستان خاصتان آرامش و حمایتی که در جستجویش بودید را بهتان می‌دهد. سهیم کردن آنها در رویاهایتان اولین قدمی است که برای اینکه بهتان اعتماد کنند می‌توانید بردارید.

اسفند