سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - دوشنبه 26 دی 1390



ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 26 دی 1390

قوچ

 فال روز متولدین فروردین: ممكن است امروز بتوانید مشكلی را در محل كارتان حل كنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری  و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید كه این بخشی از یك نتیجه بزرگتر است كه برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشكل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره كارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌كنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌كند. زیركانه ترین سیاست شما الان این است كه مشغولیت‌های خود را كمتر كنید؛ به خاطر اینكه یكباره می‌بینید كه در یك تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اكنون نیازی نیست كه به سمت كارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله كارها را انجام دهید، به خاطراینكه زمان كافی برای انجام آنها خواهید داشت، اگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه كننده است كه  آسان ترین راه را انتخاب كنید. درباره تصمیماتی كه باید بگیرید به مقدار كافی فكر كنید. به خاطر اینكه نتیجه كارهای شما بیشتر از آنچه كه شما فكر می‌كنید روی شما تاثیر خواهد داشت.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا كاری را انجام دهید كه از شما انتظار می‌رفت. اما اكنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید كه باید برای اینكه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه  و تمركز كافی بر روی كاری كه انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید كارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان كافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما احتمالا قادرید كه بحرانی كه در حال بوجود آمدن است را احساس كنید، حتی اگرآنها در ظاهر خوب و عالی بنظر برسند. با وجود اینكه شما بهترین كاری كه می‌توانید را می‌كنید تا از آن پیشگیری كنید، اما این یك آزمایش نهایی است. نیروی غریزی‌تان به شما می‌گوید كه عقب نشینی كنید،‌ اما احتمالا شما در یك جواب فعالانه‌ای پیشنهاد را ریشخند می‌كنید. همچنانكه مسئولیت شما می‌تواند راه ناپدید شده زندگی شما را مشخص كند. امروز زیاد به خود مغرور نشوید كه ممكن است این اتفاق خوشایند برای‌تان نیفتد. در عوض، به آنها به عنوان بخشی از یك تغییر طولانی مدت در جریانات زندگی تان نگاه كنید.

فال روزانه
شیر

 فال روز متولدین مرداد: زندگی احتمالا امروز گیج كننده به نظر برسد، اما این اوضاع آن قدر طولانی نخواهد بود تا بتواند كارهای شما را زیاد تحت تاثیر قرار دهد. در اواخر روز، به هر حال، ‌ممكن است احساس كنید كمی گیج شده‌اید، حتی اگر شما فقط درباره آنچه كه باید فردا انجام دهید فكر می‌كنید. اجازه ندهید فكركردن به اینكه چقدر كار برای انجام دادن دارید شما را  از پا درآورد و پریشان شوید. نگرانی‌های شما بسیار بدتر از حقیقت است. فقط آن كاری را بكنید كه می‌توانید و مطمئن باشید كه در هفته آینده اوضاع آرام خواهد شد و به آرامش خواهید رسید.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: شما تمام تلاش‌تان را برای كنار آمدن و تحمل كردن همه شرایط انجام داده‌اید و اكنون احساس می‌كنید كه در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه كارها در آستانه سقوط هستید. اكنون، به هر حال،‌ به نظر می‌رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید،‌ اینكه حتی به سرعت برای انجام دادن كارهای بی شمار آماده می‌شوید. اكنون اولویت بخشی به كارهایتان بسیار مهم است،‌ برای اینكه شما بدانید چقدر مهم است كه پیش بروید و روی آنچه كه بعدها پیش می‌آید حركت كنید. شما همیشه می‌توانید به عقب باز گردید و شكست خود را جبران كرده و آن را بعدها انجام دهید.

فال روزانه
ترازو

 فال روز متولدین مهر: در پشت چشم‌های شما رازهای بسیاری نهفته است كه هر كسی آن را متوجه نمی‌شود. افكار شما اكنون همه جا در حال پرواز هستند،‌ اما الان سخت است كه بخواهید بر روی یك كدام از موضوعاتی كه به آنها فكر می‌كنید تمركز كنید تا آن را به واقعیت تبدیل كنید. این حرف به معنی این نیست كه آنها ایده‌های بدی هستند؛‌ بلكه به این معنی است كه اگر بخواهید آنها را به سختی جلو ببرید زمان شما تمام خواهد شد. خوش بینی شما امروز به كمك شماخواهد آمد و شما باید قادر باشید تا دوباره به جلو حركت كنید،‌ و شما نباید كارها را با شتابی بیش ازآنچه كه در كار معمول است انجام دهید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: داوری شما درباره خودتان امروز زیاد زننده و ناگوار نیست، در حقیقت احتمال دارد كه گامی آزمایشی بردارید برای فهمیدن اینكه اخیرا كاری را عالی به اتمام رسانده‌اید، اگر چه آن طوری كه شما انتظارداشتید نتیجه نداده است. شما اكنون قادرید كه آن بخش پرورش یافته وجو خود را به نمایش بگذارید، بنابراین با حمایت خود از آنهایی كه دوستشان دارید حمایت كنید.

فال روزانه
کماندار

فال روز متولدین آذر: شما امروز از احتیاط خود ناامید می‌شوید، به خاطر اینكه مجبور می‌شوید بیش از آنچه كه می‌خواهید خود را در یك موقعیت از اختیارات و تصمیم گیری‌ها قرار دهید. اگر سیاست شما مفید بود،‌ قادر خواهید بود كه استراحت كنید و اجازه دهید كه امور در محل كار تان راه خود را بروند. اما اگر كنترل كردن نتایج مثبتی در پی نداشت، هنوز ایده خوبی است كه به عقب بازگردید و اجازه دهید دیگری این تغییرا را ایجاد كند.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: احتمالا شما چشم‌های خود را به اوج اهداف‌تان دوخته‌اید،‌ اما اگر توجه نكنید كه پایتان را كجا می‌گذارید ممكن است بلغزید و بیفتید. شما باید چشم انداز خود را تعیین كنید و آن را به واقعیت تبدیل كنید كه آنها باید اینجا و اكنون وجود داشته باشد. اما این می‌تواند فریبنده باشد اما ممكن است ذهن شما برای آینده بسیار سرگردان باشد و شما مایل نباشید كه در لحظه حال باشید. به یاد داشته باشید، چیز اشتباهی در رویاپردازی نیست اما فقط تا زمانیكه هوشیاری خود را به آنچه كه در جلو روی شما واقعیت دارد بازگردانید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: احتمال دارد اولین بخش از روزتان را صرف كوشش كردن برای كنار آمدن با شرایط اخیر كنید، مخصوصا زمانیكه پیچیدگی و بحران شدیدتر می‌شود. اما شما آرزوش سادگی را ندارید؛ شما به آن توجه نمی‌كنید تا زمانیكه اتفاقات زیادی بیفتد،‌ سعی كنید آن كارهایی را كه باید انجام دهید مشخص كنید. خوشبختانه، همچنانكه روز پیش می‌رود راه شما آشكار خواهد شد و ناگهان شما می‌فهمید كه كجا باید بروید، پس زمان را هدر ندهید.

فال روزانه
دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند: ممكن است امروز احساس كنید كه به اندازه كافی موثر و فعال نبوده‌اید یااینكه كاری را اشتباهی انجام داده‌اید. اما مایل نیستید كه همیشه در راه اشتباهی قرار داشته باشید؛ این تنها راهی است كه  باعث می‌شود شما احساسی ناخوشایند داشته باشید به خاطر اینكه شما معمولا می‌خواهید كه راه خود را از میان یك موقعیت انتخاب كنید و به جای اینكه عقلانی آن را برگزینید احساسی انتخاب می‌كنید. زیاد در رابطه با آن فكر نكنید؛‌ فقط با همین شیوه‌ای كه الان در پیش گرفته‌اید راه را ادامه دهید.

فال روزانه


ویدیو مرتبط :
برنامه خوبی از خودتونه شبکه ۲ - دوشنبه 26 مرداد بخش دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - دوشنبه 05 دی 1390



 

 

 

ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 05 دی 1390

بز

فال روزمتولدین فروردین: شما تاكنون با یكی از دوستا‌ نتان در مسیری همراه و همگام بودید اما به نظر می‌رسد این روزها دوست شما راه جدیدی برای خود برگزیده است. اگرچه ممكن است شما به خود این اجازه را بدهید كه از نقشه‌های خود برای لحظاتی چشم بپوشید، اما این می‌تواند ناشناخته باقی بماند. این مهم نیست كه این كشش و جذابیت به كجا منجر خواهد شد(یا اینكه اصلا به نتیجه‌ای نرسد)، امروز را به خودتان خوش بگذرانید و شادمانی و سبكباری را چاشنی زندگی خود كنید.

گاو

فال روزمتولدین اردیبهشت: شما ممكن است امروز با فعالیت‌های غیر منتظره‌ای مواجه شوید، سعی كنید‌ آنقدر انعطاف پذیر نباشید كه بخواهید پاسخ همه اطرافیان تان را بدهید. انگیزه‌های شما تغییری را در برنامه‌های شما ایجاد می‌كند قبل از اینكه حتی بدانید چه چیزی انتظار شما را می‌كشد. تازمانی كه تمام داستان را نشنیده‌اید واكنشی نشان ندهید  و بعد از آن از راه خود برای پیدا كردن هدف خود  منحرف شوید، حتی اگر بواسطه بیان ایده‌های تان هیجان زده شوید. همیشه كار مثبت دیگران را تایید كرده و او را تشویق كنید و مطمئن باشید او  خوشحال خواهد شد،‌ بجای اینكه مدام او را مورد انتقاد قرار دهید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روزمتولدین خرداد: اگر به نظر تان می‌رسد روز شما تحت كنترل تان است،  انرژی خود را برای تغییر اتفاقات روزمره هدر ندهید. شما ممكن است اعتقاد داشته باشید كه آن چیزی كه برایتان در راه است به بهترین وجه برای شما مقدر خواهد شد.اما شما بیش از آنچه كه فكرش را بكنید با موقعیت خود سازگار هستید. پس اجازه ندهید كه احساس نارضایتی و ناامنی در مورد مسائل روزمره باعث شود كه شما احساس بدی داشته باشید. در نهایت، اگر بر حوادث و اتفاقات غلبه كنید خوشی و شادمانی را تجربه خواهید كرد پس برای تغییر دادن مسیر خود بیهوده تلاش نكنید چرا كه شما توانایی ادامه این مسیر را به راحتی دارید.

خرداد
خرچنگ

فال روزمتولدین تیر: در این روزهای تعطیل ممكن است برایتان كمی‌ درگیری و اختلاف بوجود آید چرا كه كسی كه همواره برای تان دردسر ایجاد می‌كرد این روزها دوباره سر راه شما قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد كه برایتان مشكل ساز خواهد شد. اما  این قضیه واقعا اتفاق نخواهد افتاد چرا كه امتحانی بیش نیست. وظیفه خود را برای حل این بحران انجام دهید ، حتی اگر نمی‌خواهید كه احساسات خود را برای دیگری بیان كنید. چرا به كسی نمی‌گویید كه واكنشی كه در قبال یكی از دوستان یا اعضای خانواده تان نشان داده‌اید به چه علت بوده كه این می‌تواند موضوع را تا حدی روشن و قابل درك كند.

تیر
شیر

فال روزمتولدین مرداد: با وجود اینكه احساسات مشتاقانه‌ای اكنون حول شما می‌چرخند اما شما نمی‌خواهید بفهمید كه آنها چیستند و همین باعث می‌شود كه نتوانید در مسیر شاد و موفقی قدم بردارید. اگر بخواهید این كار را برای مدت طولانی انجام دهید برایتان مشكل ساز خواهد شد، اما این می‌تواند دقیقا همان راهی باشد كه لازم است شما و خانواده‌تان انتخاب كنید تا از حوادث ناراحت كننده روز غافل شوید.

مرداد

فال روزمتولدین شهریور: مهم نیست كه امروز چقدر سخت كار كرده‌اید تا روزتان را به روزی كامل و عالی تبدیل كنید، مسئله‌ای پیش می‌آید  كه به نظر نادرست می‌رسد و شما را از راه‌تان منحرف می‌كند. احتمالا باید در قبال شخصیتی كه امروز از خود نشان دادید تا امروز را به روزی عالی تبدیل كنید جوابگو باشید. به جای اینكه روی چیزهایی تمركز كنید كه بسیار كم اهمیت و جزیی به نظر می‌رسند، درست این است كه وارد كار شوید و آن را انجام دهید تا اینكه در انجام آن تعلل كنید. شاید برنامه ریزی‌های پیشرفته شما باعث شود تا از اتفاقاتی كه امروز برایتان افتاده احساس رضایت كنید به این خاطر كه می‌دانید شما كاری را انجام دادید كه می‌توانستید!

شهریور
ترازو

فال روزمتولدین مهر: این درست نیست كه شما كاری را بیشتر از توان خود انجام دهید فقط به خاطر اینكه دیگران احساس راحتی كنند و از تعطیلات خود لذت ببرند. به یاد داشته بشاید كه امسال می‌تواند سال متفاوتی برای شما باشد؛‌ شما می‌توانید صاحبخانه بسیار خوبی باشید و در عین حال به فكر نیازهای خود نیز باشید. هیچ كس شما را به خاطر اینكه گامی ‌به عقب برداشته‌اید مقصر نمی‌داند،‌ پس به خود اجازه ندهید با افراط  و تفریط های امروزتان خود را بدریا بیفكنید.

مهر
عقرب

فال روزمتولدین آبان: اگر احساس می‌كنید كه در این تعطیلات چیزی را كم دارید،‌ ممكن است بخواهید بیش از حد جبران آن كمبود را بكنید و در انجام آن اغراق كنید. اما این كار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی‌شود كسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است كه بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینكه وانمود كنید كه هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین كاری است كه همه می‌توانند انجام دهند.

آبان
کماندار

فال روزمتولدین آذر: اخلاق و روحیات شما امروز برخلاف روزهای دیگر است و اگر بخواهید تلاش كنید كه از بروزاحساسات تان جلوگیری كنید ممكن است این اوضاع را بدتر هم بكند. شما می‌توانید بگویید كه تغییرات شدید در پیش است،‌ اما می‌دانید كه الان نمی‌خواهید با آن روبرو شوید. انكار كردن برای روزهای معدودی می‌تواند چاره ساز باشد اما در دراز مدت نمی‌توانید خود را گول بزنید چرا كه نمی‌توان از تغییرات پیش رو اجتناب كرد.

آذر
بز

فال روزمتولدین دی: خیال بافی‌های شما ممكن است امروز گردشی پرماجرا برای‌تان به ارمغان آورده و باعث شوند كه دراین گردش كلی تفریح كنید اما این نباید باعث شود كه آنها را درست و واقعی بپندارید. مشكل شما این است كه اگر زیادی در تصورات خود غرق شوید كه احساس كنید این تقدیر شماست و ممكن است هر چیزی كه جلوی چشمان شماست را تغییر دهد. مواظب باشید، این روی دیگری از خیالات و تصورات شماست. به واقعیت بازگردید و آنگاه می‌توانید از چیزی كه درست و واقعی است لذت ببرید نه آن چیزی كه وجود خارجی ندارد.

دی
آبگیر

فال روزمتولدین بهمن: اگر بخواهید مدام به این فكر كنید كه اتفاق بدی در حال وقوع است و هر لحظه ممكن است رخ دهد، نمی‌توانید آرام باشید. این چیزی است كه گردش ماه به اورانوس ناپایدار به شما می‌گوید. این اتفاق زودگذرنیست؛ مسئه ترس شما از تغییر و ناپایداری است. اگر زیادی بخواهید به خیالات و تصورات خود بچسبید، آنها شكننده شده، زیر فشار ترك بر می‌دارند. اما گر اجازه دهید كه جریان داشته و در حال جذر و مد باشند،‌ با تغییرات بیرونی كاهش یافته و در كارتان انرژی تازه‌ای خواهید گرفت.

بهمن
دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روزمتولدین اسفند: اگر چه ممكن است احساس كنید به آخرین اهداف و درجه‌های واقعیت چسبیده‌اید،‌ اما رویاهایتان ممكن است رشد كنند و به طور موقت بر شما غلبه كنند. یك تصور زیبا برای خود ایجاد كنید- عاشقانه یا معنوی- می‌تواند تجربه ای نشاط آور و لذت بخش باشد. اما شما باید راهی برای غلبه بر ترس‌تان از پیش رفتن و جلو رفتن در مسیری جدید پیدا كنید. نگران نباشید؛ حتی در دریای خیالات‌تان غرق شدید مطمئن باشید به زودی به ساحل نجات دست خواهید یافت.

اسفند