سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فال روزانه - جمعه 18 فروردين 1391



 

ماه تولد فال روزانه - جمعه 18 فروردين 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: كمی‌ تنفس عمیق و آرامش داشتن فکر خوبی است و خوشبختانه امروز مجالی برای این کار می‌یابید. مشکل اینجاست که آرامش و تسکین شما از دنیای واقعی بدست نمی‌آید؛‌ ممکن است این کار در تصور و خیال امکان پذیر باشد. شما باید گریزی به دنیای رویا و خیال بزنید. سفر در دنیای درونی کار اشتباهی نیست به شرطی که شما به فکر وظایف و مسئولیت‌هایتان نیز باشید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: درست از زمانیکه شما احساس می‌کنید دیگر توانی ندارید و به قول معروف کشتی تان به گل نشسته است پنجره ای از فرصت‌ها به روی تان باز می‌شود. ممکن است اعتقاد داشته باشید که قادر به انجام هر کار هستید اما اکنون حتی نمی‌توانید به روشنی درباره آینده خود بیندیشید و تصمیم بگیرید. حتی یک تفسیر و تعبیر بی ضرر و بی غرض ممکن است نادرست باشد و شما را به اشتباه بیندازد. بنابراین قبل از اینکه حرفی بزنید راجع به آن خوب فکر کنید و خودتان را در دردسر نیندازید. سکوت بهترین کار ممکن است!

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید. امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت ودشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما می‌توانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: سعی برای پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان را با انبوهی از کار پر کرده‌اید؛ هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است . احساسات خود را کنترل کنید؛‌ اگر ناراحتی و آزردگی‌های خود را برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: امروز مسئولیت‌های مالی تان می‌توانند در مسیر یک رابطه خوب قرار بگیرند. شاید شما مجبور باشید که کسی باشید که مقتدرانه مسئولیتی را پایان می‌دهید. سخت است که فعالیت‌هایتان را محدود کنید؛ شاید نگران وضعیت مالی خود باشید با این حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه ای نیست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خیال بگذرانید در غیر این صورت فردا بارانی از کسری پول بر سرتان می‌ریزد.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

شهريور

ترازو

فال روز متولدین مهر: سخت است که امروز گام استواری در محل کار بردارید و سپس آن راه را ادامه دهید. در عوض ممکن است اول کارهای زیادی انجام دهیدولی در آن زمان بدون اینکه پیشرفتی حاصل کنید درجا می‌زنید. اگر این چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ریتم خودش را بدست خواهد آورد. به جای تلاش برای تغییر این روند فقط زمانی را که دارید برای تفکر درباره تلاش های پی در پی هدر می‌دهید کاهش دهید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: با وجود نیات بسیار خوبی که امروز در مورد کارهایتان دارید ممکن است با مخالفت‌های زیادی روبرو شوید. امروز اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که تمرکز شما از فعالیت‌هایی که دارید بهم می‌زنند و باعث می‌شوند بهره وری تان بالا نرود. خود را از سستی و تنبلی آزاد کنید و به خودتان قول دهید که دیگر خودتان را سرزنش نکنید. یک پیاده روی کوتاه، مدیتیشن یا یك خواب نیمروزی شما را سر حال کرده و نیروی تازه‌ای برای رویارویی با وظایف تان به شما خواهد داد.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز ایده‌های جدیدی به ذهن شما می‌رسد سریع تر از اینکه بتوانید آنها را عملی کنید! این به خاطر این است که شما کانال ارتباطی قوی با ذهن نیمه هوشیار خود دارید. با وجود اینکه این وضعیت خیلی خوب به نظر می‌رسد اما می‌تواند مشکلاتی را نیز بهمراه داشته باشد؛ چرا که شما نیازدارید در محل کارتان روی وظایف خاصی تمرکز داشته باشید. معمولا رسیدگی به جزییات بهترین استعدادهای شما نیستند و اخیرا نیز سخت تر کنترل می‌شوند. بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و كارهای نیمه تمام خود را فردا به پایان برسانید چرا که فردا بهتر می‌توانید تمرکز کنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد. شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکار تان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه‌ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجوددارد آن را خراب نکنید!

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی‌خیال پردازی کند و این باعث می‌شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 18 تا 21 سوره یس، فال بد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه -جمعه 25 فروردين 1391



 

ماه تولد فال روزانه - جمعه 25 فروردين 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: تلاش‌های شما برای اینکه امروز همه چیز را با هم داشته باشید کاری عبث و بیهوده است، به خاطر اینکه اگر موفق هم شوید باز برای تان بر عهده گرفتن این همه کار سخت خواهد بود. این مسئله مانند یک بازی کامپیوتری است؛‌ شما یک کار را در مقطعی به پایان می‌رسانید و سپس آنقدر برایتان پیچیده می‌شود که باید زمان زیادی برای حل مشکلات پس ازآن صرف کنید. شاید حالا زمان این باشد که یک سیاست جدید و بنیادی در پیش بگیرید. به جای هدر دادن تمام انرژی تان برای يك كنترل بيهوده بر مسائل، کافی است برای لحظاتی دست نگه داشته و صبر کنید. شاید آسان ترین کار این باشد که از قدرت دست بکشید!

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: صحبت كردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: به جای جبران حرفی که قبلا زده‌اید یا کاری که دیروز کرده‌اید، ممکن است تنها مشکلات را برای خود عمیق تر کنید. حتی با بهترین تصمیمات و نیت‌ها، ‌شما می‌توانید دیگری را سهوا برنجانید. البته، يك معذرت خواهی گرم و صمیمی می‌تواند خوبی و بزرگواری شما را نشان دهد، اما تنها اگر از ته دل باشد. این درام کوچک ممکن است یک روز دیگر به طول بینجامد تا زندگی شما را دستخوش تغییرات ناخواسته ای کند.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: ممکن است شما حاضر نباشید که امروز در مواجهه با دیگری کوتاه بیایید،‌ حتی اگر این کار روشی نباشد که شما تاکنون داشته اید. شما احساس می‌کنید که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید. انگار که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید و مایلید که برای ایستادن پای عقاید و باورهای خود دست به هر کاری بزنید. بی شک این کار قابل ستایش است، اما اطمینان پیدا کنید که فرضیه اخیرتان آنقدر مهم هست که قبل از اینکه خود را به خطر بیندازید فکر کنید که در قبال آن چه بدست می‌آورید.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: برنامه ریزی اخیر شما ممکن است از بهترین نوع برنامه ها باشد، ‌اما هنوز کامل نیست. زمانیکه شرایط تغییر می‌کنند،‌ شما نیز باید خود را با آنها تطبیق دهید یا حداقل در برابر شان مقاومت نکنید. متاسفانه، ممکن است امروز سخت گیرانه بیندیشید و عدم تمایل تان برای اصلاح كردن روال کارتان می‌تواند شما را حتی از نزدیک ترین دوستان تان جدا کند. توجه کنید که دارد چه اتفاقی می‌افتد تا بتوانید هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهید، به جای اینکه به یک رویای پوچ و توخالی تکیه کنید.

مرداد

فال روز متولدین شهريور: ممكن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

شهريور

ترازو

فال روز متولدین مهر: احتمالا امروز از جانب دیگران حمایت و پشتیبانی خوبی دریافت می‌کنید، اما لزوما آن جور نیست که انتظار دارید. ممکن است به نظر برسد که حتی نزدیک ترین دوست یا همسرتان بر خلاف میل شما رفتار می‌کند، اما واقعا اینطور نیست. در واقع هر کس در زندگی راه خودش را طی می‌کند و اگر شما عاقل باشید، به آنها اجازه این کار را می‌دهید. آنها هنوز در پی کمک و یاری رساندن به شما هستند، اما به روش خودشان!

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: ممکن است شما ایده بزرگی در رابطه با اینکه چطور پول بیشتری کسب کنید در سر داشته باشید ، اما احتمالا قبل از اینکه تلاش تان را در این راه آغاز کنید مجبور می‌شویدعقب نشینی کنید. شما از انجام دادن کارهایی که در رابطه با آنها تجربه ای ندارید نمی‌ترسید و ممکن است سیاست جدیدی در پیش بگیرید که در راه تان موفق شوید. از طرف دیگر، ممکن است دیگران آرام آرام به سمت شما بیایند و به راحتی در جریان کار شما قرار بگیرند. بنابراین اگر مایلید که این کار را بکنید، بیشتر کنجکاو باشید و در این رابطه بیشتر جست و جو کنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: به نظر می‌رسد همه می‌دانند شما امروز دقیقا چه احساسی دارید، به خاطر اینکه ماه نشانه شما قلب شما را مورد هدف گرفته تا همه آن را به وضوح مشاهده کنند. امروز چاره دیگری ندارید، چرا که جلوگیری از ابراز احساسات تان تنها فشار و اضطراب بیشتری به شما وارد سازد. تنهاراه حلی که دارید این است که احساسات تان را بر مبنای اصول درست بیان کرده تا بتوانید از بروز بیماری‌های جدی روحی در خود جلوگیری کنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز کار زیاد برای شما جذابیت خاصی دارد اما شما نیاز خواهید داشت که مراقب سلامت خود نیز باشید در غیر این صورت ممکن است خود را در وضعیت روحی خطرناکی قرار دهید. این فوریت ممکن است برای شما امری طبیعی باشد اما اگر امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید به نفع تان خواهد بود. شما واقعا نیاز ندارید که اجازه دهید هر کسی از احساسات و افکارتان مطلع شود. کمی مرموز بودن خوب است پس بعضی چیزها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: با وجود اینکه شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما ممکن است مایل باشید که رهبری دوستان تان را نیز بر عهده بگیرید. احتمالا متعجب می‌شوید چرا که می‌بینید چقدر سریع دیگران رهبری شما را می‌پذیرند، و یکباره هیجان زده می‌شوید و به این باور می‌رسید که تنها نیستید. اما مراقب باشید که چگونه با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، به خاطر اینکه ممکن است دیگری را با داوری شتاب زده خود ناراحت کنید. آرام باشید و قبل از اینکه حرفی بزنید خوب فکر کنید. در مجامع اجتماعی مودب باشید چرا که بدین ترتیب میتوانید در زندگی تان موفق باشید.

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: شما تنها نیاز دارید که برای یک روز یا دو روز دیگر خود را مجهز کنید، و بعد انرژی خود را برای جنگیدن و پیروز شدن بکار گیرید. اما تمرین خودبازداری کاملا با خودداری از بیان احساسات متفاوت است. شما باید راهی پیدا کنید که تاثیر احساساتتان را برای خودتان نگاه دارید، به خاطر اینکه این کار سلامت روانی و روحی شما را در طی روزهای آینده تضمین می‌کند. زمانی را تنها برای خودتان اخنصاص دهید تا تصورات زیبای خود را از رویاهایتان تکمیل کنید.

اسفند