سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

غیر عادی ترین هنرمند جهان! +عکس


شای هورای شناخته شده ترین فرد به عنوان پسر کش لاستیکی است، بهتر است بگوییم یکی از غیر عادی ترین هنرمندان است.

جام نیوز: شای هورای شناخته شده ترین فرد به عنوان پسر کش لاستیکی است، بهتر است بگوییم یکی از غیر عادی ترین هنرمندان است.

او در طول شغل منحصر به فرد خود چندین کش لاستیکی محکم را به گونه ای از روی اجزای صورتش عبور می داد که شبیه هیولاهای عجیب و غریب در فیلم های ترسناک به نظر می رسید و جالب اینجاست که بچه ها بسیار او را دوست داشتند.

شای هورای 34 ساله یکی از معدود افراد خوش شانسی است که خیلی زود متوجه شد از زندگی اش چه می خواهد.

این جوان نیوزلندی که در میان کش های لاستیکی فروشگاه والدینش بزرگ شده است و از آنها برای ایجاد شخصیت های کارتونی مورد علاقه اش مثل کاراگاه گجت استفاده می کرد.

وقتی که او 12 ساله بود فهمید که به صحنه نمایش تعلق دارد و باید مخاطبان را سرگرم کند. او بهترین لحظات زندگی اش را با انجام کارهای عجیب و غریب گذرانده است.

اگرچه شای هورای در زمینه های دیگری تخصص داشت ولی به عنوان شخصیت پسر کش لاستیکی در سطح بین المللی مشهور شد.

توانایی او در استفاده از کش های لاستیکی برای تبدیل چهره اش به شکل های مختلف خارق العاده بود و برای نمایش کارهای منحصر به فردش به 25 کشور مختلف جهان سفر کرد.

کارهای او مردم را سرگرم می کرد و با اینکه می توانست از طریق این کار ثروتمند شود ولی همیشه می گفت من برای پول این کارها را انجام نمی دهم و فقط می خواهم لبخند را بر روی لب مردم بیاورم.

او مدتی بر روی صحنه حاضر نشد و مشغول تمرین برای زدن رکورد جهانی در استفاده از بیشترین کش لاستیکی بر روی صورت در کمتر از 1 دقیقه بود.

در سال 2011 او موفق شد با استفاده از 78 کش لاستیکی در سراسر چهره اش، گردش خون را در صورت خود متوقف کند، کاری که تابحال هیچکس شبیه آن را انجام نداده است.

 


ویدیو مرتبط :
ساخت مجسمه افراد مشهور جهان هنرمند توسط مجسمه سازی هنرمند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطرناک ترین هنرمند جهان +عکس


به گفته لابراتوار آنتی ویروس مک آفی، لیلی کالینز، دختر فیل کالینز نوازنده، در صدر لیست خطرناک ترین ستاره های سال قرار دارد که تایپ کردن نام او در گوگل یا بینگ یا یاهو، ۱۴٫۵ درصد خطر آلوده شدن سیستم کاربر به ویروس را دارد.

وبسایت ایران ناز: به گفته لابراتوار آنتی ویروس مک آفی، لیلی کالینز، دختر فیل کالینز نوازنده، در صدر لیست خطرناک ترین ستاره های سال قرار دارد که تایپ کردن نام او در گوگل یا بینگ یا یاهو، ۱۴٫۵ درصد خطر آلوده شدن سیستم کاربر به ویروس را دارد. دومین رتبه به آوریل لاوین تعلق دارد که ریسک آلودگی کامپیوتر با تایپ نام او ۱۲٫۷ درصد است. نفر بعدی در این لیست ساندرا بولاک است که ۱۰٫۸ درصد ریسک دارد.

گذشته از آگاهی از میزان خطرناک بودن نام هر ستاره، این چارت ها و لیست های سالانه، سنجه خوبی برای آگاهی از فرهنگ مردمی و نحوه سوءاستفاده هکرها از علایق و ترجیحات مردم است.هیچکدام از ستاره های سال ۲۰۱۲ این لیست از جمله اما واتسون (نفر اول لیست سال ۲۰۱۲)، جسیکا بیل، ایوا مندز، سلنا گومز و مگان فاکس در لیست امسال نبودند.

خطرناک ترین هنرمند جهان (+ عکس)

پائولا گریو، رئیس بخش پژوهش امنیت وب در مک آفی توضیح می دهد: «مصرف کننده امروزی اغلب از ریسک های امنیتی در هنگام جستجوی نام ستاره ها، اخبار سرگرمی، تصاویر و ویدئوهای آنلاین ناآگاه است و ایمنی را فدای سرعت و دسترسی می کند. مجرمین سایبری برای مصرف کنندگان معتاد به اخبار دست اول، طعمه می گذارند و آنها را به سوی سایت های ناامن می کشانند تا بتوانند کامپیوترها و دستگاه های آنان را آلوده کنند و داده های شخصی آنها را بدزدند که این کار بسیار خطرناک است