سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

غار موزه وزیری در لواسان +عکس


این موزه در زمینی به مساحت 1000 متر مربع با یک ساختمان دوبلکس، فعالیت خود را در سال 1384 در لواسان شروع نمود و توسط دکتر ناصر هوشمند وزیری که از مجسمه سازان طراز اول ایران می‌باشد اداره می‌شود.


ویدیو مرتبط :
غار موزه وزیری (بخش اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ باغ موزه وزیری


آثار موجود در این غار مانند مجسمه‌های گوناگون و تابلوهای نقاشی درون غار، نمایی چشم گیر و منحصر به فرد ایجاد کرده‌اند.

ایسنا: کمی که از شهر پرهیاهوی تهران دور می‌‌شویم، در هوای پاکیزه لواسان، به جایی دنج و آرام می‌رسیم که زیبایی و هنر خلافیت در آن معنایی تازه به خود می‌گیرد، اهل ذوق از شکوه آن متحیر می‌مانند و هنر در دستان توانمند هنر مندی کاردرست جانی تازه یافته است..

انسان یگانه ای بنام ناصر هوشمند وزیری در شیب یکی از کوه‌های البرز که مشرف به رودکی است، موزه ای در دامان کوه بر پا کرده است. استاد « ناصر هوشمند وزیری » چندسالی است كه به دور از هیاهوی شهر ، هنر‌های دستی خود را در غار دست ساخته‌ی خود از جنس سنگ وشن، به نمایش گذاشته است.

آثار موجود در این غار مانند مجسمه‌های گوناگون و تابلوهای نقاشی درون غار، نمایی چشم گیر و منحصر به فرد ایجاد کرده‌اند. مجسمه‌ها و تندیس‌های تاریخی این موزه بسته به نوع کار، ساخته شده از فلزات، چوب، پلاستیک، رنگ‌های مخصوص و ... هستند.