سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: یک تکنولوژی کاربردی برای ایرانی ها!


 
 
 
 
 
یک تکنولوژی کاربردی برای ایرانی ها!
  عصرایران:



ویدیو مرتبط :
آموزش حذف کردن پس زمینه عکس ها د ر آفیس_ کاربردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسلحه ای کاربردی برای ایرانی ها! +عکس


"الکس شپتنی" دانش آموز 18 ساله ای است که به تازگی یک تفنگ مخصوص این بازی عجیب ساخته است. این سلاح می تواند 672 کش را با سرعت پرتاب کند و سرعت آتش آن 14 کش در ثانیه است.

باشگاه خبرنگاران: یکی از بازی های خطرناکی که برخی از بچه ها در مدارس یا حتی در خانه انجام می دهند پرتاب "کش پول"  به سمت یکدیگر است. این بازی که البته در نوع خود باعث بروز آسیب هایی نیز می شود ولی هنوز هم در میان نوجوانان دیده می شود.

"الکس شپتنی" دانش آموز 18 ساله ای است که به تازگی یک تفنگ مخصوص این بازی عجیب ساخته است. او مسلسل کش پرتاب کن اختراع کرده است که می تواند کش ها را با سرعت بالایی به سمت هدفی که نهایتا در فاصله 10 متری قرار داد پرتاب می کند.



این سلاح می تواند 672 کش را با سرعت پرتاب کند و سرعت آتش آن 14 کش در ثانیه است که هر هدفی را می تواند نابود کند. این سلاح بر روی انسان ها حتما مشکل ایجاد خواهد کرد و باعث بروز خم های شدیدی می شود.

بدنه این سلاخ از جنس چوب است و تراش های بسیار دقیقی خورده است. دانش آموز اوکراینی که این سلاح را ساخته است هدفش را تنها سرگرمی و البته نشان دادن مش به عنوان یک سلاح خطرناک اعلام کرده است.