سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: گران‌ترین عکس جسد دنیا


ظاهرا عکس گرفتن با مرده ها و از مرده ها تنها به جایی همین نزدیکی ها ختم نمی شود. آنطور که وب سایت «تی ام زد» نوشته است کسی از جسد «بابی کریستینا براون» دختر «ویتنی هیوستون» خواننده، در تابوتش عکس گرفته است.

وبسایت روزنامه هفت صبح: ظاهرا عکس گرفتن با مرده ها و از مرده ها تنها به جایی همین نزدیکی ها ختم نمی شود. آنطور که وب سایت «تی ام زد» نوشته است کسی از جسد «بابی کریستینا براون» دختر «ویتنی هیوستون» خواننده، در تابوتش عکس گرفته است. این عکس تنها چند ساعت قبل از دفن بابی کریستینا ثبت شده و عکاس آن را به یک رسانه آمریکایی به قیمت ۱۰۰ هزار دلار – حدود ۹۱ هزار یورو – فروخته است.

گران‌ترین عکس جسد دنیا با قیمت ۱۰۰ هزار دلار

یک منبع نزدیک به خانواده براون و هیوستون به تی ام زد گفته است که این دو خانواده در مورد فرد عکاس و چگونگی ثبت آن اظهار بی اطلاعی کرده اند. این در حالی است که مراسم خاکسپاری بابی کریستینا نیز با جنجال همراه بود و حرف های یکی از خاله های او قطع شد و یکی دیگر از خاله هایش نیز از کلیسای محل مراسم به بیرون هدایت شد.

بابی کریستینا براون بیست و ششم ژوئیه و پس از اینکه ۱۰ ماه را در کما گذراند، در گذشت. او در حمام خانه اش بی هوش شده بود. علت مرگ مصرف زیاد مواد مخدر و الکل بوده است.


ویدیو مرتبط :
عکس العمل قاتلان بنیتا پس از دیدن عکس جسد دختربچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی گران‌ ترین فوتبالیست‌ های دنیا+عکس


گرانقیمت‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان چه کسانی هستند؟