سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: پل بادکنکی


چنانچه بازی دنیای گو (world of Goo) را در موبایل یا کامپیوتر انجام داده باشید این ایده معمار فرانسوی برای شما آشنا است.

تاپ ناپ: چنانچه بازی دنیای گو (world of Goo) را در موبایل یا کامپیوتر انجام داده باشید این ایده معمار فرانسوی برای شما آشنا است. اولیور گروستت شاید ساخت این پل را از آن بازی الهام گرفته باشد، جایی که برای نگه داشتن پل ها مجبورید از بادکنک استفاده کنید. او در طراحی پل هایش هیچ ستونی بکار نبردهو آنها را فقط توسط نیروی بالابرنده بادکنک ها بالا نگاه داشته است . نام این پل ، پل میمون است و در باغ زیبای تاتون در چیشایر انگلیس ساخته شده است. البته این طرح شاید واقعا کاربردی نباشد و بیشتر برای نما و جلب توجه عابران ساخته شده است.

پل بادکنکی +عکس

پل بادکنکی +عکس

پل بادکنکی +عکس

پل بادکنکی +عکس

پل بادکنکی +عکس

پل بادکنکی +عکس

پل بادکنکی +عکس

پل بادکنکی +عکس


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از پل واکر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت + عکس



 

 

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت

 

مرد انگلیسی با ۱۰۵ پرش بانگی از روی مرتفع ترین پل جهان در عرض هفت و نیم ساعت، رکورد جدیدی  را به ثبت رساند.

 

دیلی میل نوشت اسکات هانتلی ۴۹ ساله دیوانه پرشهای موسوم به بانگی است که توانست در عرض هفت و نیم ساعت بیش از ۱۰۵ بار از پل به روش بانگی (پشت سر هم و بدون توقف ) به پایین بپرد.

 

وی این کار را از روی پلی در افریقای جنوبی بنام بلوکرانس انجام داد. این پل مرتفع ترین پل جهان به شمار می آید. اسکات اهل ادینبوروی اسکاتلند بوده و هنگام رکورد گیری نماینده ای از گینس نیز در آنجا حضور داشت.

 

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت

 

البته تنها دو بار و آنهم برای رفتن به توالت وی مجبور شد پرشهای ممتد خود را متوقف نماید.

 

اسکات بعد از اینکه دید کارگران کارخانه آهن در افریقای جنوبی دچار مشکلات شغلی زیادی هستند خواست با این کار توجه جهانیان را به سوی آنها جلب نماید.

 

رکورد جهانی پرش بدون توقف از پل: ۱۰۵ پرش در هفت و نیم ساعت

 

تیم پزشکی نیز روی پل بلوکرانس مستقر شده تا هر نوع اتفاقی را مدیریت کند. این پل ۴۵۱ متر طول و ۲۱۶ متر ارتفاع دارد و در سال ۱۹۸۴ در دهکده نیچر در غرب کیپ افتتاح شد.

 

رکورد قبلی متعلق به یک نیوزیلندی بود که در عرض ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه بیش از ۱۰۴ بار پرش بالا و پایین و بدون توقف داشت./خبر آنلاین