سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس پس‌ زمینه پیش‌فرض گلکسی S6


اگر کمی در دنیای وب گشتی بزنید، متوجه حجم خبر‌های زیاد مربوط به جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ می‌شوید.

zoomit.ir - امین فیض پور: اگر کمی در دنیای وب گشتی بزنید، متوجه حجم خبر‌های زیاد مربوط به جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ می‌شوید. تنها تا چند روز دیگر سامسونگ از گلکسی S6 رونمایی خواهد کرد اما شما هم‌اکنون می‌توانید تصویر پس‌زمینه پیش‌فرض این دستگاه را در ادامه دانلود کنید.

 تصویر پس‌زمینه پیش‌فرض ششمین نسل از سری گلکسی S سامسونگ ترکیبی از آب، یخ و فلز را نشان می‌دهد. تصویری جالب که شاید سامسونگ با انتخاب آن نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته است.

تا زمان معرفی و سپس عرضه گلکسی S6 زمان زیادی باقی نمانده و به زودی این دستگاه نیز در دست‌های افراد زیادی قرار خواهد گرفت. تاکنون نیز بسیاری از تصاویر شایعه شده درباره گلکسی S6 با همین تصویر پس‌زمینه همراه بوده‌اند.

در زیر می‌توانید این تصویر هنری را با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۲۰۴۸ و با حجم ۱.۰۸ مگابایت در گوشی هوشمند خود دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید.

دانلود کنید: تصویر پس‌زمینه پیش‌فرض گلکسی S6


ویدیو مرتبط :
اولین ویدیو تبلیغاتی سامسونگ برای گلکسی S6 و گلکسی S6 E

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلکسی S6 اج با طلای 24 عیار +عکس


گلدجینی طی جدیدترین پروژه خود به سراغ سامسونگ گلکسی اس6 اج رفته و با استفاده از طلای 24 عیار در ساخت بدنه، دو مدل گلکسی اس6 اج اسکریپتو و گلکسی اس6 استارداست را معرفی کرده است.

وبسایت عصر ایران: ،گلدجینی از نام های شناخته در زمینه تبدیل گوشی های هوشمند استاندارد به نمونه هایی گران قیمت و لوکس است. این شرکت طی جدیدترین پروژه خود به سراغ سامسونگ گلکسی اس6 اج رفته و با استفاده از طلای 24 عیار در ساخت بدنه، دو مدل گلکسی اس6 اج اسکریپتو و گلکسی اس6 استارداست را معرفی کرده است.

گلکسی اس6 اج اسکریپتو با الهام از فلزکاری باستانی دوران بیزانس شکل گرفته است. روی بدنه این گوشی هوشمند که از جنس طلای 24 عیار است الگوی ملیله ای زرق و برق دار دیده می شود. این نسخه ویژه از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ترکیبی منحصر به فرد از فناوری پیشرفته امروز با طراحی جاودان از گذشته است.

گلکسی اس6 اج استارداست بدنه ای بافت دار از جنس طلای 24 عیار دارد که ظاهری چشم نواز و آینده‌نگر از فناوری پیشرفته به آن بخشیده است.

هر دو تلفن هوشمند جدید گلدجینی آنلاک فکتوری هستند و از این رو به راحتی می توانید از هر سیم کارتی در آنها استفاده کنید. اسکریپتو و استارداست به صورت تولید محدود و تنها به تعداد 99 دستگاه از هر کدام عرضه می شوند و با برچسب قیمت 1,764 پوند پیش فروش شده اند.

گلکسی اس6 اج با چاشنی طلای 24 عیار+تصاویر

گلکسی اس6 اج با چاشنی طلای 24 عیار+تصاویر

گلکسی اس6 اج با چاشنی طلای 24 عیار+تصاویر

گلکسی اس6 اج با چاشنی طلای 24 عیار+تصاویر

گلکسی اس6 اج با چاشنی طلای 24 عیار+تصاویر