سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: پسری ‎که 6 سال ‎در اصطبل زندانی‎ بود


پلیس مغرب، یک پدر بی رحم را به جرم زندانی کردن پسرش به مدت شش سال در اصطبلی در منطقه "اقلیم الجدیده" دستگیر کرد.

العالم: پلیس مغرب، یک پدر بی رحم را به جرم زندانی کردن پسرش به مدت شش سال در اصطبلی در منطقه "اقلیم الجدیده" دستگیر کرد.

این جوان مغربی، در حالی یافت شد که از شدت ضعف جسمانی و بیماری، قادر به ایستادن نبود و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

سایت خبری "هسبرس" که فقط به درج حروف نخست نام این جوان بسنده کرده است می افزاید: "ع.ب" که اکنون سی سال دارد، بسیار لاغر، کثیف، برهنه و بدون زیرانداز و روانداز، پیدا شد و هنگام پیدا شدن، از سوء هاضمه و اختلالات روانی رنج می برد.

وی درباره علت زندانی شدنش در اصطبل گفت: از آن جا که قادر به کمک در کار کشاورزی نبودم، پدرم رفتاری غیرانسانی با من در پیش گرفت.

ع.ب، با تاکید بر این که فاقد ابزار لازم برای محاسبه روز و ماه و سال بوده است، مدت بازداشت خود را بین 7 تا 10 سال تخمین زد.

وی تاکید کرد که قصد ندارد پدرش را تحت پیگرد قضایی قرار دهد و مساله را به خداوند متعال واگذار می کند.

پسری‎که 6سال‎دراصطبل زندانی‎بود/تصاویر

پسری‎که 6سال‎دراصطبل زندانی‎بود/تصاویر

پسری‎که 6سال‎دراصطبل زندانی‎بود/تصاویر


ویدیو مرتبط :
ساخت اصطبل در عرض یک روز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر و پسری بعد از ۳۷ سال به یکدیگر رسیدند



 

پدروپسری بعد از37 سال به هم رسیدند

 

با کمک سایت اجتماعی فیس بوک، پدر و پسری بعد از ۳۷ سال یکدیگر را پیدا کردند.گراهام کوربت از زمان 2 سالگی فرزندش اندی، او را ندیده بود.این پدر و پسر سال‌ها برای پیدا کردن یکدیگر تلاش‌ کرده بودند اما هیچ کدام نتوانستند نشانی از دیگری بیابند.

 

اما سرانجام اندی که اکنون ۳۹ سال دارد نام پدرش را در سایت فیس‌بوک جستجو کرد و توانست او را در میان لیست ارائه شده این سایت پیدا کند.

 

او در این باره گفت: من قبلا هم این کار را انجام دادم، اما هیچ نتیجه ای نگرفتم. اما این بار که نام پدرم را جستجو کردم ۱۵ اسم مشابه لیست شد.

 

بعد از بررسی تک تک آن‌ها ناگهان در یکی از تصاویر صورتی مشابه با خودم را دیدم و فهمیدم که صاحب این تصویر باید پدر من باشد.

 

نیک بعد از پیدا کردن پدرش با او تماس گرفت و با هم قرار ملاقات گذاشتند سر انجام بعد از ۳۷ سال یکدیگر را ملاقات کردند.

 

پدر نیک نیز تلاش زیادی برای پیدا کردن فرزندش کرده بود، اما تلاش‌های او نیز در این مدت راه به جایی نبرده بود.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)