سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس پر حاشیه اوباما +عکس و کارتون


در شرایطی که رئیس‌ جمهوری آمریکا خواستار کنترل استفاده از سلاح شده بود به تازگی تصاویری از او انتشار یافت که او را در حال تمرین تیراندازی نشان می‌داد.

روزگارنو: در شرایطی که رئیس‌ جمهوری آمریکا خواستار کنترل استفاده از سلاح شده بود به تازگی تصاویری از او انتشار یافت که او را در حال تمرین تیراندازی نشان می‌داد. اما این تازه آغاز ماجرا بود!


به محض انتشار این تصویر،کاربران اینترنت دست به کار شدند و نشان دادند که اوباما چه چیزهایی را نشانه رفته است: قانون اساسی آمریکا، پرندگان، دسته گل، و...





این عکس در شرایطی منتشر شد که اوباما در نظر دارد  در شهر «مینیاپولیس» درباره طرح پیشنهادی خود برای اعمال محدودیت و کنترل مالکیت و استفاده از اسلحه در آمریکا صحبت کند.

خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در آمریکا روزانه به کشته شدن ده‌ها فرد بی‌گناه منتهی می‌شود و در یکی از این کشتار مرتبط با سلاح، یک جوان 20 ساله آمریکایی به دبستان «سندی هوک» در شهر «نیوتاون» ایالت «کانتیکت» حمله کرد و 20 کودک 6 تا 7 سال و 6 فرد بزرگسال را کشت.


ویدیو مرتبط :
عکس های سریال در حاشیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره‌های پر حاشیه جشنواره کن 2013 را بشناسید + عکس



جشنواره فیلم کن 2013,چهره‌های پر حاشیه جشنواره کن

چهره‌های پر حاشیه جشنواره کن 2013 را بشناسید + عکس
انتخاب چهره‌های حاشیه‌دار جشنواره کن 2013 پیش از شروع جشنواره امسال آغاز شده است و در تازه‌ترین نظرسنجی مجله گالمور 12 چهره خبرساز و حاشیه‌دار جشنواره کن 2013 انتخاب شده‌اند، چهره‌هایی نظیر اما واتسون، دی‌کاپریو، ماریان کوتیار و...
مجله گلامور در تازه‌ترین نظرسنجی خود ۱۲‌چهره خبرساز جشنواره کن را انتخاب کرده است؛ ۱۲ چهره که هر کدامشان دوربین‌های خبری را به سوی خود روانه می‌کنند. از همین حالا نظرسنجی‌ها و مسابقه انتخاب درست‌ترین فهرست از برنده‌ها در سایت‌های سینمایی شروع شده است.
در این میان بازیگر زن فیلم اصغر فرهادی به عنوان هفتمین چهره خبرساز و مورد توجه شصت و ششمین دوره جشنواره کن انتخاب شده است، همچنین طاهر رحیم بازیگر مرد فیلم گذشته هم یکی از چهره‌هایی است که شرکت اورآل اسپانسر بخش مد و لباس کن به عنوان چهره شاخص جشنواره از او حمایت می‌کند.
 کری مولیگان :
در نظرسنجی مجله گلامور تا اینجای کار تماشای بازی کری مولیگان در فیلم گتسبی بزرگ یکی از خبرسازترین چهره‌های یک ماه گذشته کن انتخاب شده است. در یک هفته گذشته جست وجوی خبرها و عکس‌های مربوط به کری مولیگان هم در موتور جست وجوگر گوگل دو‌برابر شده است. سایت‌های انگلیسی این روزها خبر بازی این هنرپیشه بریتانیایی در پروژه پرهزینه گتسبی بزرگ را سخت پوشش می‌دهند.
 رایان گاسلینگ:
تنها خدا می‌بخشد دومین فیلمی است که همکاری رایان گاسلینگ و ویندینگ رفن را می‌توان در آن دید. رایان گاسلینگ در تازه‌ترین گفت‌وگویش با گلامور گفته است: «جایزه‌های جشنواره کن در انتظار ما هستند.»
 این فیلم، به نوعی دنباله‌ای بر فیلم تحسین‌شده «رانندگی» سال ۲۰۱۱ رایان گاسلینگ است، که حال و هوایی تلخ و دلهره‌آور دارد. گاسلینگ در این فیلم در نقش جوانی به نام جولین بازی می‌کند. او یک تبعیدی آمریکایی در شهر بانکوک است که هدفی ویژه دارد. جولین در این محل، در تدارک انتقام گرفتن از قاتل برادر خود است و با ماجراها و مسائل پیش‌بینی‌نشده و تلخی روبه‌رو می‌شود.

جشنواره فیلم کن 2013,چهره‌های پر حاشیه جشنواره کن

 جاستین تمیبرلیک:
برادران کوئن در پروژه فیلم «درون لوین دیویس» از «جاستین تیمبرلیک» به عنوان یکی از نقش‌های اصلی این فیلم بهره ‌برده است. تمبرلیک برای دومین بار است که روی پرده سینما ظاهر می‌شود؛ او پیش از این با فیلم شبکه اجتماعی دیوید فینچر این تجربه را پشت سر گذاشت. تیمبرلیک برای بازی در این فیلم هفته‌ها با برادران کوئن تمرین کرده است.
 ماریان کوتیار:
فیلم «مهاجر» امسال یکی از ۲۰ فیلم بخش مسابقه است که امیدهای بسیاری درباره موفقیتش وجود دارد. بازی ماریان کوتیار در این فیلم هم خبرساز شده است، کوتیار برای بازی در این فیلم پیشنهاد بازی در فیلم گذشته ساخته اصغر فرهادی را رد کرد. ستاره ۳۶‌ساله فرانسوی در کنار خواکین فنیکس یکی از خبرسازترین چهره‌های فیلم‌های امسال است.
 «مهاجر» با عنوان قبلی «Lowlife» یکی دیگر از فیلم‌های بخش مسابقه اصلی جشنواره کن ۲۰۱۳ است. این فیلم را جیمز‌گری کارگردانی کرده است. داستان فیلم در الیس آیلند در دهه ۱۹۲۰ اتفاق می‌افتد و درباره یک زن مهاجر معصوم است که به دنیای نمایش‌های واریته می‌شود. آشنایی او با یک شعبده‌باز خیره‌کننده ماجراهایی را در پی دارد.
 لئوناردو دی‌کاپریو :
شصت‌وششمین دوره جشنواره با تصویر دی‌کاپریو روی پرده نقره‌ای افتتاح خواهد شد، اما امسال او در نظرسنجی کن رتبه پنجم را به دست آورده است. دی‌کاپریو معتقد است گتسبی بزرگ یک افسانه است، خیلی بیشتر از یک فیلم و آرزویی است که باید محقق می‌شد.
 بیانسه :
امسال جشنواره کن در تسخیر چهره‌های غیرسینمایی است. جاستین تیمبرلیک در یک‌سو و بیانسه خواننده مشهور آمریکایی در سوی دیگر بیشترین خبرها را به خود اختصاص داده‌اند. بیانسه امسال در هیچ فیلمی بازی نکرده است، اما خبر حضورش در جشنواره کن یکی از پربازدیدکننده‌ترین خبرهاست. جی مس ساموئل جی زد، همسر بیانسه و خواننده مشهور رپ، موسیقی متن فیلم بعدی باز لوهرمن را ساخته و قرار است در مراسم افتتاحیه این فیلم حضور داشته باشند، با این حال فعلا بیانسه از همه اعضای تیم سازنده گتسبی بزرگ خبرسازتر شده است.

جشنواره فیلم کن 2013,چهره‌های پر حاشیه جشنواره کن

 برنیس بژو :
او امسال با یکی از با‌استعدادترین گروه‌های فیلمسازی همکاری کرده است. به گزارش گلامور گروه فیلمسازی ایرانی که امسال باید آن‌ها را نماینده سینمای فرانسه دانست امسال هم احتمالا جشنواره کن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. برنیس بژو امسال تجربه متفاوتی را پشت سر گذاشته است؛ بازی در فیلم کارگردانی که فلسفه اخلاق را با سینما پیونده زده است. بژو با بازی در این فیلم احتمالا جای خالی بازیگران قدیمی‌تر سینمای فرانسه همچون ژولیت بینوش را پر خواهد کرد. بژو می‌داند که او امسال قرار است تماشاگران جشنواره کن را با یک فیلم خوش‌ساخت و بحث‌برانگیز به چالش بکشد.
 اما واتسون :
ستاره جوان سینما امسال با جدیدترین فیلم سوفیا کاپولا یک عصیان را به نمایش می‌گذارد. اما واتسون می‌گوید: «بازی در نقش یک‌ دار و دسته دخترانه همان چیزی بود که دلم می‌خواست در کارنامه سینمایی‌ام داشته باشم و هیچ چیز بهتر از بازی در فیلمی به کارگردانی سوفیا کاپولا نمی‌توانست من را هیجان‌زده کند.» تازه‌ترین فیلم کاپولا یکی از اصلی‌ترین و خبرسازترین بخش سینه فونداسیون است.
 جیمز فرانکو :
جیمز فرانکو امسال در کن با چنان داستان قوی به روی پرده رفته است که از حالا بسیاری او را برنده اصلی نخل طلای بهترین بازیگر کن می‌دانند. جیمز فرانکور نقش هری آسبورن رمان معروف «گور‌به‌گور» ویلیام فاکنر را به روی پرده خواهد برد. جیمز فرانکو گفته است: «شما مجبورید؛ برای درک جهان، مکانی مثل می‌سی‌سی‌پی را درک کنید.»
 اورلاندو بلوم:
اورلاندو بلوم قرار است با فیلم زولو آخرین فیلم شصت و ششمین دوره را به نمایش بگذارد.
 بازی اورلاندو بلوم و فارست ویتاکرجریان دو پلیس در دوره دیکتاتوری رژیم آپارتاید در کیپ تاون آفریقا یکی از بهترین‌های امسال خواهد بود. این تریلر جنایی سیاسی فیلمی است که اورلاندو بلوم آن را یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های خود می‌داند.
 والریا برونی تدسچی:
والریا برونی تدسچی بازیگر فرانسوی ایتالیایی تنها زن کارگردان بخش مسابقه امسال است. برونی خواهر کارلا برونی با فیلم قلعه‌ای در ایتالیا یکی از رقبای جدی بخش مسابقه امسال محسوب می‌شود. والریا برونی فیلم تازه‌اش را بازگشت به مفهوم اروپای یکپارچه برداشته است.
 ادری توتو:
ادری توتو به احتمال زیاد محبوب‌ترین مجری کن در یک دهه اخیر می‌شود. توتو معتقد است جشنواره کن بزرگ‌ترین اتفاق سینمایی جهان است. او می‌گوید: «این‌که امسال در پشت صحنه بزرگ‌ترین اتفاق سینمایی جهان باشم، برایم هیجان‌انگیز است، امسال من از پشت پرده‌ها باخبر می‌شوم و این حس‌و‌حال خوبی به من می‌دهد.»
منبع: روزنامه بهار
seemorgh.com