سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: پرواز گربه با بلیط درجه یک


پرواز گربه بازیگوش که بی خبری جای دنجی را در پرواز برای خود محیا کرده بود شگفتی ساز شد.

باشگاه خبرنگاران: پرواز گربه بازیگوش که بی خبری جای دنجی را در پرواز برای خود محیا کرده بود شگفتی ساز شد.

 چند وقتی است که گرفتن عکس های سلفی اتفاقات عجیبی را رقم می زند که این بار گربه بازی گوش که بی خبر خود را مهمان ناخوانده پرواز زوج جوان با کایت قرار داده بود در سلفی آنها لو رفت که با فرود آمدن زودهنگام سعی کردند تا از به سلامت گربه را به سطح زمین برسانند. 

پرواز گربه با بلیط درجه یک/عکس


ویدیو مرتبط :
پرواز نجف | بلیط نجف | پاییز 94 | آیسان پرواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلیط هوشمند پرواز(+عکس)



 

 

کارتی را که می بینید، طرح جدیدی است که برای بلیط های هواپیما در نظر گرفته شده است. این بلیط هوشمند حاوی اطلاعات کامل پرواز شما به صورت آنلاین میباشد که در صورت تغییر در اطلاعات مانند تاخیر یا کنسل شدن پرواز، به صورت خودکار توسط گیرنده های این کارت اطلاعات را به شما نشان خواهد داد. اما این کارت توانمندی های دیگری نیز دارد!

 

 

 

بلیط هوشمند پرواز(+عکس)

 

 

بلیط هوشمند پرواز(+عکس)

 

 

نوار کناری این کارت، به صورت یک نوار قابل جداسازی میباشد که به اندازه مچ دست شما طراحی شده است. در دو سوی این نوار دو دکمه مغناطیسی وجود دارد که در صورت اتصال با یکدیگر، به عنوان باتری (یکی قطب مثبت و دیگری منفی) فعال شده و روی این نوار اطلاعات دیجیتالی نشان داده خواهد شد. این اطلاعات شامل ساعت، تاریخ و مشخصات پرواز شما می باشد که در طول سفر برای شما مفید خواهند بود.