سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: پایان غم​انگیز یک فضانورد (18+)


مسیر سفر انسان از زمین به فضا چندان هم بی‌خطر نبود. یکی از این خطرات که به فاجعه‌ای غم‌انگیز در 24 آوریل 1967بدل شد، سقوط فضانورد اتحاد شوروی، ولادیمیر کوماروف بود.

جوان و تاریخ: مسیر سفر انسان از زمین به فضا چندان هم بی‌خطر نبود. یکی از این خطرات که به فاجعه‌ای غم‌انگیز در 24 آوریل 1967بدل شد، سقوط فضانورد اتحاد شوروی، ولادیمیر کوماروف بود.

او به کمک فضاپیمای سایوز-1 توانست به نخستین فضانورد شوروی تبدیل شود که بیش از یکبار به فضا سفر کرد.با این وجود، سایوز-1 قتلگاه کوماروف هم بود.

عکس: پایان غم​انگیز یک فضانورد (18+)
کوماروف

بازنشدن چتر نجات سایوز-1 علت مرگ او عنوان شده است.کوماروف از نخستین کسانی بود که برای پروازهای فضایی در سال ۱۹۶۰ انتخاب شدند. این فضانورد در چهل سالگی، نخستین فضانوردی شد که جان خود را در راه فعالیت‌های فضایی از دست داد.

ژنرال های روسی در حال نگاه کردن به باقیمانده بدن فضانورد شوروی "ولادیمیر کوماروف" آوریل؛ 1967

پایان غم​انگیز یک فضانورد / عکس


ویدیو مرتبط :
پایان غم انگیز و دردناک گاوها در پایان گاوبازی 15+

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی از پاییز غم انگیز نیویورک


پاییز در  وال استریت