سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: وقتی دریاچه ترک می‌خورد!


تصاوبری که مشاهده می‌کنید مربوط به دریاچه بایکال سیبری است. شکافی که در سطح یخ زده دریاچه ایجاد شده در کنار انعکاس طلوع آفتاب روی این سطح یخ زده، چشم‌اندازی منحصر به فرد ایجاد کرده است.

وبسایت فردا: تصاوبری که مشاهده می‌کنید مربوط به دریاچه بایکال سیبری است. شکافی که در سطح یخ زده دریاچه ایجاد شده در کنار انعکاس طلوع آفتاب روی این سطح یخ زده، چشم‌اندازی منحصر به فرد ایجاد کرده است.

عکس: وقتی دریاچه ترک می‌خورد!

عکس: وقتی دریاچه ترک می‌خورد!


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با آهو ترک پنجه (هنرپیشه ترک) - عکس دانلود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تخت جمشید چرا ترک خورد؟ / عکس


وی ادامه داد: به مرور زمان سنگ ها تحت تاثیر فرسایش و باران های اسیدی، شرایط آب و هوایی و مرور زمان فسیل شده و یک سری ترک هایی در آن به وجود می آید و طی مدت اخیر به دلیل کنترل نکردن از سوی مسئولان و متخصصان این ترک ها روز به روز بیشتر شده است.

ترک های متعددی که در تخت جمشید ایجاد شده، این بنا را در معرض ریزش و آسیب جدی قرار داده است. تخمت جمشید همواره به عنوان یکی از بناهای شاخص ایران مطرح بوده است. این بنای جهانی البته مورد آسیب های مختلفی قرار گرفته که از جمله آن می توان به رطوبت اشاره کرد که این بنای جهانی را مورد تهدید قرار داده است. اما ترک هایی که اکنون در این بنای جهانی دیده می شود نیز بر شدت آسیب های این بنا افزوده و این امر نگرانی دوستداران میراث فرهنگی را افزوده است.