سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: وان آب گرم در کادیلاک مدل 1969


دو دانشجوی رشته مهندسی دانشگاه مک مستر در کانادا، با ابتکار و خلاقیت یک کادیلاک قدیمی را با طراحی مجدد و دستکاریهایی کم هزینه تبدیل به استخری متحّرک کردند.

تابناک: دو دانشجوی رشته مهندسی دانشگاه مک مستر در کانادا، با ابتکار و خلاقیت یک کادیلاک قدیمی را با طراحی مجدد و دستکاریهایی کم هزینه تبدیل به استخری متحّرک کردند.

 این خودرو که تبدیل به یک وان آب گرم همراه با جکوزی سیار شده قرار است در حد فاصل کالیفرنیا تا یوتا حرکت کرده تا به رکوردی دور از انتظار دست یابد.

وان آب گرم در کادیلاک مدل ۱۹۶۹

وان آب گرم در کادیلاک مدل ۱۹۶۹

وان آب گرم در کادیلاک مدل ۱۹۶۹

وان آب گرم در کادیلاک مدل ۱۹۶۹


ویدیو مرتبط :
شوینده پرفشار آب گرم- واترجت آب گرم- جت واش دستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وان کوچک قابل حمل که همیشه آب گرم دارد + عکس



اخبار گوناگون - وان کوچک قابل حمل که همیشه آب گرم دارد + عکس

شاید دوست داشته باشید در پیک نیک از یک وان گرم استفاده کنید و از آن لذت ببرید؛ در این صورت این مطلب را بخوانید.

وقتی شما به مسافرت ‌می‌روید، شاید کنار دریا نباشید ولی دوست داشته باشید از یک وان کوچک در طبیعت بکر استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

 

اخبار , اخبار گوناگون , وان آب گرم

 

هنگام سفر شما وسایل زیادی را با خود حمل می‌کنید؛ یکی از وسایل جالبی که می‌توانید در هر جا و هر مکان حتی غیر از سفر از آن استفاده کنید، همین وان کوچک است.

 

آب این وان به مرور زمان حتی اگر آب گرم در آن بریزید، سرد خواهد شد و دیگر امکان استفاده از آن برای شما وجود نخواهد داشت اما با ترفندی می‌توانید این آب را همیشه گرم نگه دارید، شما می‌توانید از یک پمپ آب همانطور که در شکل می‌بینید استفاده کنید که این پمپ به این وان متصل است.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران