سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس هایی شگفت انگیز از کره شمالی


برای نخستین بار یک عکاس آلمانی مقام‌های کمونیستی کره شمالی را متقاعد کرده که اجازه دهند تا از نزدیک از برگزاری یک مراسم عمومی در استادیوم ملی این کشور عکاسی کند. بر اساس این گزارس، بیش از 100 هزار تن از شهروندان کره شمالی که اغلب آنان ژیمناستیک‌کار بوده‌اند در این مراسم شرکت داشته‌اند.

برای نخستین بار یک عکاس آلمانی مقام‌های کمونیستی کره شمالی را متقاعد کرده که اجازه دهند تا از نزدیک از برگزاری یک مراسم عمومی در استادیوم ملی این کشور عکاسی کند. بر اساس این گزارس، بیش از 100 هزار تن از شهروندان کره شمالی که اغلب آنان ژیمناستیک‌کار بوده‌اند در این مراسم شرکت داشته‌اند. گفته شده که سرعت و دقت بسیار زیاد این گروه بزرگ از مجریان این مراسم، برای عکاس آلمانی که برای نخستین بار توانسته بوده تا از نزدیک شاهد برگزاری چنین مراسمی باشد بسیار شگفت‌انگیز بوده است.



ویدیو مرتبط :
تکواندوی شگفت انگیز کره شمالی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر کره شمالی: آزمایش های هسته‌ای مان باشکوه و شگفت انگیز بود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,کره شمالی

اولین کنگره حزب حاکم کره شمالی از سال ۱۹۸۰ تا کنون با حمایت های کیم جون اون از برنامه هسته ای این کشور همراه بود.

به گزارش ایسنا ، آزمایش هسته‌ای "باشکوه و هیجان‌انگیز" ششم ژانویه تقدیر کرد؛ پیونگ‌یانگ مدعی است که در این تاریخ یک بمب هیدروژنی قدرتمند آزمایش کرده است.

به گفته وی، آزمایش مذکور و پرتاب موشک دوربرد که یک ماه پس از آن انجام شد، "نیروهای متخاصم را خرد کرد" و به جهان "روح سرکش، جسارت قاطع و قدرت پایان‌ناپذیر کره" را نشان داد.

از زمان روی کار آمدن کیم جونگ اون در اواخر سال 2011، کره‌شمالی دو آزمایش موشکی انجام داده اما در مجموع آزمایش‌های موشکی آن چهار مورد بوده است. گمانه‌زنی مبنی بر احتمال انجام پنجمین آزمایش اتمی کره‌شمالی که مغایر تحریم‌های سخت سازمان ملل است، امروز همزمان با انتشار تصاویر ماهواره‌ای جدید از تاسیسات هسته‌ای پونگیه‌-ری (Punggye-ri) در شمال شرقی این کشور بالا گرفته است.

واشنگتن در واکنش به سخنان کیم، از کره‌شمالی خواست تا دست از جاه‌طلبی هسته‌ای بردارد و به جامعه بین‌الملل بپیوندد.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید گفت‌: ما کاملا نسبت به تهدیدهایی که کره‌شمالی ایجاد می‌کند و برای گسترش تسلیحات هسته‌ای و سیستم‌های قادر به پرتاب تسلیحات هسته‌ای تلاش می‌کند، آگاهیم. مسیری وجود دارد و کره‌شمالی می‌تواند از این صحرا خارج شود اما این امر نیازمند آن است که آنها تسلیحات هسته‌ای را رها کنند.