سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس هایی از زندان های مخوف قذافی


معمر قذافی را تاریخ با این تصاویر در قامت مردی به یاد خواهد داشت که حفظ قدرت را با قساوت یکی کرد.

اینجا ابوسلیم است



ویدیو مرتبط :
واکنش هیالاری کلینتون به مرگ قذافی بعد از دیدن عکس مرده قذافی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر فوتبالیست قذافی به زندان افتاد (+عکس)




اخبار بین الملل - پسر فوتبالیست قذافی به زندان افتاد (+عکس)

دولت موقت لیبی در صفحه‌ی فیس‌بوک خود اعلام کرد که ساعدی قذافی در زندان شهر طرابلس لیبی به‌سر می‌‌برد. عکس‌هایی که از ساعدی در فیس‌بوک به نمایش گذاشته شده، او را در لباس آبی زندان با موهای تراشیده نشان می‌دهد.

 

اخبار,ساعدی قذافی

 

بنا بر گزارش دویچه وله، ساعدی قذافی، پسر سوم معمر قذافی، دیکتاتور پیشین لیبی، که در سحرگاه روز پنج‌شنبه (۶ مارس/ ۱۵ اسفند) به مقامات لیبیایی تحویل داده شده بود، به زندانی در طرابلس منتقل شده است.
 
دولت لیبی در این صفحه، هم‌چنین از محمد یوسفو، رییس جمهور نیجر و دولت وی به دلیل "همکاری‌ برای استرداد" ساعدی قذافی قدردانی کرده است.

این فوتبالیست پیشین، در جریان ناآرامی‌های لیبی و تظاهرات گسترده علیه استبداد ۴۰ ساله‌ی معمر قذافی، مخفی شد و یک ماه پس از قتل پدر در سپتامبر ۲۰۱۱ به نیجر، کشور همسایه‌‌‌، واقع در جنوب لیبی، گریخت. نام وی در فهرست "تحت پیگرد" اینترپل نیز ثبت بود.

این سازمان بین‌المللی پلیس جنایی، از ۱۸۸ کشور عضو خود خواسته بود، در جهت دستگیری او تلاش کنند.
 
دولت لیبی، ساعدی را به سلب مالکیت از شهروندان، اختلاس و غارت بیت‌المال در مقام مدیریت دانشگاه والیبال لیبی، متهم کرده است. او پیش از فرار، به مدت یک ماه با خانواده‌ی خود در حصر خانگی به‌سر می‌برد. دولت نیجر، در ۳ سال گذشته، همواره به "دلایل انسانی" از تحویل ساعدی به مقامات دولت موقت لیبی خودداری می‌کرد.

 

اخبار,ساعدی قذافی

 

 طرابلس تعهد داده‌ است که در برخورد با ساعدی قذافی، موازین عدالت و قوانین بین‌المللی را رعایت کند. ساعدی، پیش از سقوط نظام معمر قذافی، رهبری یگان نیروهای ویژه را برعهده داشت.

سیف‌الاسلام قذافی، پسر دوم معمر قذافی، در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۱ به اتهام ارتکاب "جنایات ضد بشری و سرکوب مردم" در جنوب این کشور بازداشت و زندانی شد.
اخبار بین الملل - عصرایران