سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس هایی از جت خصوصی معمر قذافی


جت تشریفاتی و مجلل معمر قذافی رهبر دیکتاتور لیبی به تصرف انقلابیون و مخالفان وی در آمد.




ویدیو مرتبط :
مرگ معمر قذافی 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعطیلات ویژه جنیفر آنیتسون و نامزدش با جت خصوصی +عکس



جنیفر آنیتسون , اخبار بازیگران

"جنیفر انیستون" و "جاستین تروکس" با جت خصوصی برای یک تعطیلات رومانتیک و شاعرانه راهی مکزیکو شدند. آنها اوایل سال جاری میلادی نامزد شدند و گفته میشود "جاستین تروکس" خیلی خوش شانس بوده است که همسری چون "جنیفر انیستون" که شخصیتی مهربان و محبوب دارد همسر او شده است. "جنیفر انیستون" 43 ساله بعد از جدایی جنجالی اش از همسرش "برد پیت" با "تروکس" آشنا شد و همواره به خاطر هدایای گرانقیمتی که به او میداد مورد انتقاد واقع میشد.
گفته میشود سفر به این منطقه برای این هنرپیشه مطرح هالیوودی یک سنت است و در سالهای پیش به همراه دوستانش به این تعطیلات میرفته است.
اخیرا شایعاتی مبنی بر بارداری او به گوش میرسید که وی آنرا صریحا تکذیب کرده است.او در آخرین مصاحبه اش اعلام کرده بود رژیم گرفتن را رها کرده است و قصد دارد شاد و خوشحال زندگی کند.
آنها در آگوست گذشته وقتی "جاستین" 41 ساله با یک حلقه نامزدی 18 قیراطی بعد از یک شام رویایی در نیویورک از "انیستون" خواستگاری کرد نامزد شدند.

جنیفر آنیتسون , اخبار بازیگران

منبع:pardad.ir