سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس هایی از انسان جهش یافته


اطمینان داریم که این موجود میمون نیست. انسان است و بیشتر به انسان ها شباهت دارد تا شامپانزه ها. این موجود 6 تا 8 سال زنده مانده است. مشخصاً می توانسته نفس بکشد، غذا بخورد و سوخت و ساز کند. سوال اینجاست که به هنگام تولد اندازه آن چقدر بوده است

 
 
 
 
  صبح بخیر: 10 سال پیش استخوان های یک اسکلت مومیایی شده 6 اینچی (15 سانتیمتری) با جمجمه بزرگی در شیلی پیدا شد.

گمانه زنی ها مبنی بر این بود که این اسکلت متعلق به یک جنین مرده، یک میمون یا حتی یک موجود فضایی است.

انسان است یا یک موجود فضایی

دانشمندان پس از انجام تست های دی ان ای دریافتند که این اسکلت متعلق به یک انسان جهش یافته است.

بنابر گزارش های روزنامه های محلی شیلی، مردی به نام اسکار مونوز در 19 اکتبر 2003 این اسکلت را پیدا کرد. او در دهکده ای در صحرای اتاکاما در حال جستجوی اشیای با ارزش تاریخی بود که این اسکلت را در میان پارچه ای سفید در کنار کلیسای متروکی در این دهکده یافت.

این موجود دندان های سختی دارد و سر آن از سر انسان معمولی به طرز عجیبی بزرگتر است. بدن آن فلس دار و تیره است و بر خلاف انسان ها، 9 دنده دارد.

انسان است یا یک موجود فضایی

نمونه دی ان ای مغز استخوان این موجود که حالا "اتاکاما" یا "اتا" نام گرفته است، گرفته شد و توسط دانشمندان آزمایش شد.

دانشمندان نتیجه گرفتند که این موجود یک انسان جهش یافته است که پس از تولد، بین 6 تا 8 سال زنده مانده است.

گری نولان، رئیس بخش زیست شناسی سلول های بنیادی دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد می گوید: «اطمینان داریم که این موجود میمون نیست. انسان است و بیشتر به انسان ها شباهت دارد تا شامپانزه ها. این موجود 6 تا 8 سال زنده مانده است. مشخصاً می توانسته نفس بکشد، غذا بخورد و سوخت و ساز کند. سوال اینجاست که به هنگام تولد اندازه آن چقدر بوده است.»

انسان است یا یک موجود فضایی     انسان است یا یک موجود فضایی

انسان است یا یک موجود فضایی

انسان است یا یک موجود فضایی

انسان است یا یک موجود فضایی


ویدیو مرتبط :
مینا جهش یافته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۰ انسان پرورش یافته توسط حیوانات! + عکس


کودک وحشی، به کودکی اطلاق می‌شود که از سنین بسیار پایین، دور از اجتماع انسانی زیسته است و از مراقبت و عواطف انسانی، رفتارهای اجتماعی و از همه مهم‌تر زبان بشری، چیزی نمی‌داند (یا تجربه‌ی بسیار کمی از آن‌ها دارد).

کودک وحشی، به کودکی اطلاق می‌شود که از سنین بسیار پایین، دور از اجتماع انسانی زیسته است و از مراقبت و عواطف انسانی، رفتارهای اجتماعی و از همه مهم‌تر زبان بشری، چیزی نمی‌داند (یا تجربه‌ی بسیار کمی از آن‌ها دارد). بعضی از این کودکان وحشی توسط دیگران (معمولاً والدین خودشان) زندانی بوده‌اند؛ گاه، والدینی که نمی‌توانند از پس اختلالات جسمی و ذهنی کودکانشان بربیایند، آنان را به حال خود رها می‌کنند. کودکان وحشی پیش از آن که به حال خود رها شوند یا از خانه فرار کنند، ممکن است مورد سوء استفاده‌ی شدیدی قرار گرفته باشند یا آسیب‌های روانی جدی بر آن‌ها وارد آمده باشد. طبق گزارش‌ها، برخی از این کودکان، توسط حیوانات، بزرگ می‌شوند و برخی دیگر، به تنهایی در طبیعت وحشی، روزگار می‌گذرانند. بیش از صد مورد کودک وحشی گزارش شده است. ما ۱۰ تا از آن‌ها را که در زمان خود معروف شده‌اند، در اینجا می‌آوریم.


۱۰) دینا سانیچار، پسر گرگی هند

تاریخ پیدا شدن : ۱۸۶۷
سن هنگام پیدا شدن : ۶
محل : سکندرا
مدت زمان زندگی در طبیعت : ۶ سال
حیوانات : گرگ‌ها