سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: نسخه جالب یک پزشک تبریزی


تصویری واقعی از نسخه یک پزشک تبریزی که برای بیمار خود آلبوم‌های «جان عشاق» شجریان و تصنیف «مدامم مست» از آلبوم «یاد باد» سالار عقیلی را تجویز کرده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: تصویری واقعی از نسخه یک پزشک تبریزی که برای بیمار خود آلبوم‌های «جان عشاق» شجریان و تصنیف «مدامم مست» از آلبوم «یاد باد» سالار عقیلی را تجویز کرده است.

نسخه جالب یک پزشک تبریزی


ویدیو مرتبط :
گزارش عجیب از ماجرای پزشک مشهور تبریزی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسر نسخه‌های پزشک قلابی برای بیماران(+عکس)



اخبار,اخبار حوادث,پزشک قلابی

اخبار حوادث - دردسر نسخه‌های پزشک قلابی برای بیماران

مرد جوانی که با جعل مدارک پزشکی اقدام به طبابت می‌کرد در جریان تجسس‌های مأموران بازداشت شد.این متهم از یک سال قبل به‌عنوان پزشک کشیک یک درمانگاه مشغول به طبابت بود. بنابر این گزارش، مدتی قبل مأموران نیروی انتظامی شهرستان نکا گزارشی از فعالیت غیر قانونی یک پزشک در درمانگاهی در این شهرستان دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، پزشک مورد نظر بدون آنکه مدارک لازم برای طبابت را داشته باشد  و با جعل کردن مدرک پزشکی فرد دیگری در این درمانگاه مشغول به‌کار شده بود. بدین ترتیب پلیس به‌صورت نامحسوس تحقیقات گسترده‌ای را در این باره در دستور کار خود قرار داد.
در جریان این بررسی‌ها مأموران  اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد مدرک مورد استفاده توسط این پزشک متعلق به فرد دیگری بوده و در این ماجرا جعل صورت گرفته است.
بدین ترتیب مأموران  وارد عمل شده و متهم را در حالی‌که مشغول طبابت در درمانگاه بود بازداشت کردند. وی هنگامی که با اتهام جعل از سوی مأموران روبه‌رو شد با انکار هرگونه تخلفی ادعا کرد حتماً اشتباهی صورت گرفته است.


در حالی‌که این متهم سعی داشت با طرح مطالب انحرافی جریان تحقیقات پلیس را به گمراهی بکشاند مأموران  با ارائه دلایل و مستندات غیرقابل انکار او را وادار به اعتراف کردند.
متهم که همه راه‌ها را برای فرار از تخلف ارتکابی خود بسته می‌دید ناچار اتهامات جعل را به گردن گرفته و گفت از یک سال قبل با جعل مدرک پزشکی فرد دیگری خود را به‌جای او جا زده و به‌عنوان پزشک در این درمانگاه مشغول به‌کار شده است. سرهنگ حسن فلاح فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز درباره این پرونده گفت: در پی کسب خبری از منابع خبری مبنی بر انجام فعالیت های پزشکی توسط فردی به نام «م- س» بدون داشتن مجوز پزشکی و توانایی علمی و حتی تجربی، موضوع در دستور کار مأموران  انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: مأموران انتظامی مستقر در حوزه انتظامی درمانگاه و محل فعالیت این پزشک قلابی تحقیقات پلیسی را از متهم آغاز کردند.
سرهنگ فلاح افزود: متهم که در تحقیقات اولیه موارد اتهامی را قبول نکرده بود وقتی که خود را در مقابل ادله‌های پلیس عاجز دید بناچار لب به اعتراف گشود.


فلاح ادامه داد: متهم در ادامه تحقیقات به‌عمل آمده به فعالیت پزشکی در شیفت‌های شب، بعد از ظهر و روزهای تعطیل این درمانگاه با جعل عنوان و مدارک پزشکی متعلق به فردی به نام «دکتر م – س»
 اعتراف کرد. شایان ذکر است، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.
 

اخبار حوادث - روزنامه ایران