سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: مهاجرت گروهی 10 هزار سفره ماهی


مهاجرت سفره ماهی ها در دوره های 6 ماهه و بصورت دسته جمعه صورت میگیرد. عکاسی به نام فلورین اسکالز با به تصویرکشیدن این رویداد توانسته در بسیاریاز مسابقات عکاسی جوایز ارزنده ای را نسیب خود کند.

تاپ ناپ: مهاجرت سفره ماهی ها در دوره های 6 ماهه و بصورت دسته جمعه صورت میگیرد. عکاسی به نام فلورین اسکالز با به تصویرکشیدن این رویداد توانسته در بسیاریاز مسابقات عکاسی جوایز ارزنده ای را نسیب خود کند. او این عکس ها را در نزدیکی سواحل مکزیک گرفته است.













ویدیو مرتبط :
آموزش تازدن دستمال سفره: مدلی جالب که دستمال سفره را به شکل ماهی تزیین می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی نوح با ظرفیت 10 هزار نفر ساخته شد (+عکس)



 

 

کشتی نوح با ظرفیت 10 هزار نفر ساخته شد

 

ریمیزوف درباره این کشتی می گوید : این کشتی از چوب، فولاد و پلاستیک ساخته شده است وبا محیطهای مختلف سازگاری دارد. وی اسم آن را "کشتی نوح" نامیده است.

 

یک منهدس روسی موفق شد کشتی گنبدی شکلی بسازد که حدود 10 هزار نفر را در خود جای می دهد.

 

به گزارش برنا به نقل از سی ان ان، یک مهندس معمار روسی به نام الکساندر رمیزوف کشتی را ساخته است که گنجایش 10 هزار نفر را دارد.

 

ریمیزوف درباره این کشتی می گوید : این کشتی از چوب، فولاد و پلاستیک ساخته شده است وبا محیطهای مختلف سازگاری دارد. وی اسم آن را "کشتی نوح" نامیده است.

 

وی همچنین گفت: شکل گنبدی آن باعث می شود که در برابر تغییرات ناگهانی هوا و وزش باد مقاوم باشد.

 

این مهندس روسی در پایان افزود: از این کشتی می توان به عنوان آپارتمان و هتل نیز استفاده کرد./برنا