سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: مرد آمریکایی وحشی و نیزه به دست!


جفری آلن جونز 56 ساله با لباس انسانهای غار نشین و نیزه بدست، وارد یکی از خیابانهای کالیفرنیا شده و نیزه خود را به سوی اتومبیل در حال حرکت پرتاب کرد.

خبرآنلاین: جفری آلن جونز 56 ساله با لباس انسانهای غار نشین و نیزه بدست، وارد یکی از خیابانهای کالیفرنیا شده و نیزه خود را به سوی اتومبیل در حال حرکت پرتاب کرد.

مردم شوکه شده از این صحنه گفتند، مانند فیلم ها، مرد غارنشینی را با لباس انسانهای اولیه دیده اند که وسط خیابان آمده و با نیزه کشنده خود آن را به سوی اتومبیل در حال حرکت پرتاب کرد.

عکس: مرد آمریکایی وحشی و نیزه به دست!

ظاهرا جلوی اتومبیل قربانی ، کاملا تخریب شده است.

دادگاه محلی در ساکرامنتو وی را بدلیل حمله با سلاح مرگبار بازداشت و راهی زندان کرده است.

شاهد این ماجرا در ساعت 7:38  به وقت محلی به پلیس تلفن زده و گفت انسان اولیه ای در بلوار آبورن در حال پرتاب نیزه به سوی اتومبیل ها است!

عکس: مرد آمریکایی وحشی و نیزه به دست!

عکس: مرد آمریکایی وحشی و نیزه به دست!


ویدیو مرتبط :
پلیس وحشی آمریکایی و ............

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهروند آمریکایی برای به دست آوردن حقوق اولیه اش عریان شد+عکس



   عریان شدن,عریان شدن شهروند آمریکایی,اخبار حوادث

 

شهروند آمریکایی برای به دست آوردن حقوق اولیه اش عریان شد+عکس

یک شهروند آمریکایی در اعتراض به اسکنرهای امنیتی فرودگاه‌های آمریکا، پیش از سوار شدن به هواپیما اقدام به عریان کردن کامل خود کرد.

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، پلیس پرتلند اعلام کرد که یک مرد 49 ساله در اعتراض به اسکنرهای امنیتی فرودگاه پرتلند، اقدام به عریان کردن خود کرده است.

 

این اقدام شهروند آمریکایی که عصر سه‌شنبه روی داد باعث شد تا تعدادی از مسافران مجبور شوند تا جلوی چشم کودکان همراه خود را بگیرند اما تعدادی دیگر از مسافران اقدام به خندیدن وگرفتن عکس از این رویداد کردند.

 

پس از این اتفاق، فرودگاه پرتلند به طور موقت دو دستگاه اسکنر امنیتی خود را تعطیل کرد.

پلیس اعلام کرد که این فرد را به دلیل این رفتار آشوبگرانه دستگیر کرده و از وی بازجویی کرده است.

 

بر اساس گزارش‌ها، این شهروند آمریکایی هنگام ورود به فرودگاه و در منطقه‌ای که اسکن امنیتی انجام می‌شود، اقدام به برهنه کردن کامل خود کرد.

به گزارش فارس، این شهروند آمریکایی در توجیه اقدام خود گفت که وی اغلب در حال پرواز کردن است و در اعتراض به اسکنرهای اداره امنیت حمل و نقل اقدام به برهنه کردن خود کرده است چون این اسکنر‌ها وی را می‌آزارد./جام نیوز