سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: محصول جدید بنز، ون Vito 4x4


در ماه های گذشته، کمپانی بنز خبر از ساخت خودروی جدیدی با نام Vito van را اعلام کرده بود اکنون پس از این خودرو، ون دیگری با نام Vito 4x4 تولید و روانه بازار خودروسازی خواهد شد.

خبرگزاری مهر: در ماه های گذشته، کمپانی بنز خبر از ساخت خودروی جدیدی با نام Vito van را اعلام کرده بود اکنون پس از این خودرو، ون دیگری با نام Vito 4x4 تولید و روانه بازار خودروسازی خواهد شد.

تصاویر محصول جدید بنز/ ون Vito 4x4

بنز از عرضه خودروی متفاوتی با نام  Vito 4x4 خبر داده که آخرین نسل از مدل ویتو محسوب شده و می تواند تجربه رانندگی متفاوتی را روی سطوح یخ یا شرایط دشوار را برای رانندگان فراهم کند.

از ویژگی های محصول این خودروساز آلمانی می توان به مواردی مانند چهار سیلندر،   2.2 لیتر 119 BlueTEC با قدرت 190 اسب بخار، گیربکس 7G-Tronic اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به سیستم «کشش الکترونیک 4ETS » اشاره کرد که سیستم متفاوتی بوده و اجازه حفظ کشش خودرو با ترمز کردن چرخ های لغزنده در مدت چند ثانیه را میسر می کند.

تصاویر محصول جدید بنز/ ون Vito 4x4

خودروی جدید مرسدس به دلیل برخورداری از ساختار سبک و جمع و جور  4WD در حدود 50 کیلوگرم سبک تر از مدل قبلی بوده و این  ساختار می تواند در کاهش سوخت موثر باشد. اما این مدل جدید همانند مدل های قبلی  ارتفاع  1.91 m در مدل های محرک چرخ عقب و چرخ جلو را حفظ کرده است.

تصاویر محصول جدید بنز/ ون Vito 4x4

Vito 4x4 119 BlueTEC  با قیمتی در حدود 36,120 یورو ( 41,000 دلار) از هم اکنون در آلمان عرضه خواهد شد. این خودرو در مدل های Mixto ، Tourer و با بدنه های بلند و فوق بلند عرضه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
مرسدس بنز 4x4 در مقابل فورد Raptor

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: رونمایی از محصول جدید مرسدس بنز


خودروی سال ۲۰۱۴ مرسدس بنز که با نام CLA۲۵۰ رونمایی شد طرحی جدید و ساده برای استفاده خانواده می باشد.

 آفتاب نیوز: خودروی سال ۲۰۱۴ مرسدس بنز که با نام CLA۲۵۰ رونمایی شد طرحی جدید و ساده برای استفاده خانواده می باشد.