سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: لحظه تولد یک قاتل!


باورش سخت است که جانوری که در هنگام بلوغ یکی از قدرتمند ترین حیوانات زمین بشمار میرود در لحظه تولد اینقدر کوچک و آسیب پذیر باشد.

تاپ ناپ: باورش سخت است که جانوری که در هنگام بلوغ یکی از قدرتمند ترین حیوانات زمین بشمار میرود در لحظه تولد اینقدر کوچک و آسیب پذیر باشد. تصاویر این آلبوم از تاپ ناپ به لحظه تولد کروکودیل ها در یک باغ وحش تعلق دارد.











ویدیو مرتبط :
ثبت لحظه حمله چند نهنگ قاتل به یک وال توسط پهپاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل برادر کوچکتر در یک لحظه عصبانیت/ قاتل خودش را تسلیم پلیس کرد + عکس



پسر 24 ساله‌ای که در لحظه‌ای عصبانیت برادر کوچکترش را به قتل رساند، خودش را تسلیم ماموران کلانتری کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در ساعت 15:00 مورخه 28/03/1394 وقوع یک فقره قتل عمد از طریق بیمارستان تهرانپارس به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد .

شناسایی و دستگیری قاتل :
با حضور مأمورین کلانتری در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول جوانی 20 ساله بنام "محمد" است که بنابر اظهارات پسرعمو و یکی از برادرانش ، با برادر بزرگتر خود بنام عارف ( 24 ساله ) درگیر شده که طی آن مورد اصابت یک ضربه چاقو از ناحیه پهلوی چپ قرار گرفته و در ادامه توسط این دو نفر ( پسرعمو و برادرش ) به بیمارستان منتقل و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت نموده است .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل


با شناسایی محل سکونت قاتل و مقتول در خیابان احسان ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که عارف پس از درگیری با برادر کوچکتر و اطلاع از مرگ وی ، متواری شده است ؛ بلافاصله ارائه مشاوره از سوی مأمورین به خانواده دو برادر ( قاتل و مقتول ) انجام و از آنها درخواست شد تا نسبت به معرفی عارف به پلیس با آنها همکاری کنند ؛ سرانجام در ساعت 18:00 مورخه 28/03/1394 ، عارف با حضور در کلانتری 144 تهرانپارس حاضر و خود را به مأمورین تسلیم کرد .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی ، متهم بهمراه پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اعتراف به قتل برادر :
متهم "عارف . ک" (24 ساله) پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در خصوص انگیزه جنایت و قتل برادرش به کارآگاهان گفت : "تازه به خانه آمده بودم که متوجه درگیری مادرم با برادر کوچک خود شدم ؛ از این موضوع بسیار عصبانی شده و از محمد خواستم تا برای صحبت کردن ، از خانه بیرون برویم ؛ قصد صحبت با محمد را داشتم اما او با من ابتدا درگیری لفظی پیدا کرد و در ادامه ، مشاجره ما به درگیری فیزیکی کشیده شد .

 

در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با چاقویی که همراه داشتم ، ضربه ای به محمد زدم و او بر روی زمین افتاد . بچه های محل که متوجه موضوع شده بودند ، بلافاصله در محل جمع شده و در همان موضوع پسرعمو و برادرم نیز به محل رسیدند ؛ از آنها خواستم تا هرچه سریع تر محمد را به بیمارستان منتقل و خودم نیز در حالیکه از این حادثه بهت زده و گیج شده بودم ، به صورت بی هدف شروع به پرسه زنی در خیابان ها کردم تا اینکه در تماس تلفنی با برادر دیگرم ، متوجه شدم که برادر کوچکترم توسط من به قتل رسیده است .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل


سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .


  اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران