سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: قدرت نمایی شتر برای پراید!


تصادف پراید با شتر در جاده میناب به بندرعباس

مشرق: تصادف پراید با شتر در جاده میناب به بندرعباس

قدرت نمایی شتر برای پراید


ویدیو مرتبط :
قدرت نمایی پراید با بکسل کردن تریلی 18 چرخ!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدرت نمایی یک پراید در گچساران/ عکس



ظهر امروز یک خودوری پراید با ۳ سرنشین به یک پایه بتنی برق برخورد کرد که همه سرنشینان این خودور مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،برخورد یکدستگاه خودروی پراید در گچساران یک پایه بتنی برق را از جا کند تا نام قدرتمند ترین پراید جهان را با خود یدک بکشد.

مرتضی گندمکار امروز در گفت‌و‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز یک خودوری پراید با ۳ سرنشین به یک پایه بتنی برق برخورد کرد که همه سرنشینان این خودور مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

 اخبارحوادث  ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز


وی افزود: انحراف خودور به سمت پایه برق و سرعت بالای آن سبب برخورد شدید و از جا کنده شدن این پایه بتنی برق فشار قوی شد و شدت برخورد به حدی بود که پایه بتنی برق بر روی پراید افتاد.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی گچساران اضافه کرد: بر اساس گفته شاهدان عینی ترکیدگی لاستیک پراید سبب بروز این سانحه رانندگی شده است.

  اخبار  حوادث  - خبرآنلاین