سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس شگفت انگیز و رویایی از سونامی ابرها


هر روز صبح در پارک ملی برومو-تنگر-سمرو واقع در جاوه شرقی، رطوبت هوای اقیانوس به شکل ابرهای کم‌ارتفاع ظاهر می‌شود و هم‌چون سونامی، شهر زیبای سمرو لاوانگ را که در آغوش کوه برومو آرام گرفته، در خود فرو می‌برد.

خبرآنلاین: هر روز صبح در پارک ملی برومو-تنگر-سمرو واقع در جاوه شرقی، رطوبت هوای اقیانوس به شکل ابرهای کم‌ارتفاع ظاهر می‌شود و هم‌چون سونامی، شهر زیبای سمرو لاوانگ را که در آغوش کوه برومو آرام گرفته، در خود فرو می‌برد.

به هنگام سپیده‌دم و اولین ساعت‌های صبح که دمای هوا به کم‌ترین مقدار خود می‌رسد، ظرفیت هوا برای نگه‌داشتن بخار آب کاهش می‌یابد. ارتفاع 2217 متری شهر سمرو لاوانگ از سطح اقیانوس، این پدیده را تشدید می‌کند. وقتی هوای گرم‌تر اقیانوسی که اشباع از بخار آب است به این منطقه وارد می‌شود، بخار آب اضافی به شکل ریزقطرات درمی‌آید و ابرهای زیبا و به هم‌پیوسته‌ای را در نزدیکی سطح زمین ایجاد می‌کند که همان مه صبح‌گاهی است.

عکس: سونامی ابرها
برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگ، اینجا را کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی دیجی کالا - طرراحی شگفت انگیز - پردازنده شگفت انگیز - صفحه نمایش شگفت انگیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی شگفت انگیز از زیبایی های دریا