سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: شاهزاده قجری و برده افریقایی


شاهزاده غلامحسین میرزا مسعود فرزند ظل السلطان حاکم اصفهان در عصر ناصرالدین شاه در کنار برده افریقایی خود در جلفای اصفهان دهه 1260 هجری شمسی؛ این عکس در گنیجنه مصور مرکز مطالعات تاریخ معاصر ایران نگهداری می شود.

وبسایت فرادید: شاهزاده غلامحسین میرزا مسعود فرزند ظل السلطان حاکم اصفهان در عصر ناصرالدین شاه در کنار برده افریقایی خود در جلفای اصفهان دهه 1260 هجری شمسی؛ این عکس در گنیجنه مصور مرکز مطالعات تاریخ معاصر ایران نگهداری می شود.

شاهزاده قجری و برده افریقایی


ویدیو مرتبط :
شاهزاده یا برده ؟ رسوایی پادشاه عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همکاری شاهزاده زن سعودی با خواننده اسرائیلی+عکس



 

 

 

همکاری شاهزاده زن سعودی با خواننده اسرائیلی+عکس

 

 

شیعه آنلاین: رسانه های خبری جهان عرب در گزارشی از همکاری خانم شاهزاده «ساره بنت فهد بن مشاری بن جلوی آل سعود» از شاهزادگان خاندان حاکم در عربستان سعودی با یک خواننده اسرائیلی بنام «سیدر زیتون» خبر دادند.

 

این رسانه های عربی همچنین فاش کردند که این شاهزاده سعودی برای این خواننده اسرائیلی که عرب تبار است و آلبوم های خود را به زبان عربی منتشر می کند، شعر گفته و قرار است اشعار وی در آلبوم بعدی این خواننده اسرائیلی خوانده شود.

بر اساس گزارش رسانه های جهان عرب، فاش شدن این همکاری واکنش شدید و جنجال گسترده ای در فضای فرهنگی و هنری جهان عرب به وجود آورده است.

گفتنی است کارگردانی آلبوم بعدی این خواننده اسرائیلی را «أحمد الوافی» بر عهده خواهد گرفت. به گفته رسانه های جهان عرب، پس از فاش شدن خبر ارتباط این شاهزاده سعودی با «سیدر زیتون»، افراد ناشناسی به دفتر شخصی «أحمد الوافی» در ریاض پایتخت عربستان سعودی حمله کرده و وی را به مرگ تهدید کردند.

قابل ذکر است آلبوم «سیدر زیتون» قرار است در کشور اردن ضبط شود و نام این آلبوم "عیون" است. شعری که توسط شاهزاده «ساره بنت فهد بن مشاری بن جلوی آل سعود» در اختیار این خواننده اسرائیلی قرار گرفت "عاشقانه" است..../شیعه آنلاین