سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: سوپراسپرتی نفس‌گیر از رضوانی


اگر عاشق سرعت و هیجان آریل اتم و البته ظاهر جذاب و نفس گیر خودروهای سوپراسپرت هستید کمپانی رضوانی برایتان راه حلی دارد.Beast دقیقا همان چیزی است که آرزو کرده اید.

خبرآنلاین: اگر عاشق سرعت و هیجان آریل اتم و البته ظاهر جذاب و نفس گیر خودروهای سوپراسپرت هستید کمپانی رضوانی برایتان راه حلی دارد.Beast دقیقا همان چیزی است که آرزو کرده اید.

بدون شک مدل فوق سبک وزن و فوق سریع اریل اتم یکی از لذت بخش ترین خودروهایی است که تا به امروز ساخته شده. با این حال، طراحی آن ممکن است با سلیقه هر راننده ای جور در نیاید. خوب راه حل چیست؟

رضوانی و سمیر سادیخوف (یکی از فینالیست‌های مسابقه جهانی طراحی فراری) که در کارنامه خود خودروی کانسپت آستون مارتین DBC را هم دارند، به آریل اتم از نو لباس پوشیده اند و از آن هیولایی نفس گیر مطابق با قوانین جاده و مناسب پیست مسابقه ساخته‌اند. نتیجه کار هم یک خودروی سوپراسپرت اریل اتم با عملکرد چشم گیرسابق اما ظاهری متفاوت است. در حقیقت Beast از استخوان های اریل اتم تغذیه کرده اما پوستی کاملا جدید سود می جوید.

کمپانی رضوانی موتورز که خود را سازنده خودروهای خاص معرفی می کند در کالیفرنیا قرار دارد. این کمپانی توسط آقای فردیس رضوانی که ایرانی الاصل است، تاسیس شده است.

از خودروی Beast رضوانی دو مدل تولید خواهد شد. مدل اول Beast 300 نام دارد و از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژ تغذیه می کند. این موتور 315 اسب بخار قدرت تولید می کند. با استفاده از آن Beast که تنها 666 کیلوگرم وزن دارد قادر است در مدت زمان ۲.۹ ثانیه از حالت توقف به مرز صد کیلومتر بر ساعت برسد.

مدل دیگر یا Beast 500 در قسمت میانه یک موتور ۲.۴ لیتری و 4 سیلندر را حمل می کند. این موتور که به سوپر/توربوشارژر مجهز است 500 اسب بخار قدرت تولید می کند. علی‌رغم پنل های اضافه شده Beast 500 تنها 704 کیلوگرم وزن دارد و شتاب گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت آن نیز مانند اریل اتم دقیقا ۲.۷ ثانیه طول می کشد.

هر دو موتور در شرکت DDM Works در جنوب کالیفرنیا تولید می شوند. قیمت پایه 115 هزار دلار و قیمت مدل 500اسب بخاری 135 هزار دلار است.

آریل‌اتم بیست، سوپراسپرتی نفس‌گیر از رضوانی موتورز

آریل‌اتم بیست، سوپراسپرتی نفس‌گیر از رضوانی موتورز

آریل‌اتم بیست، سوپراسپرتی نفس‌گیر از رضوانی موتورز

آریل‌اتم بیست، سوپراسپرتی نفس‌گیر از رضوانی موتورز

آریل‌اتم بیست، سوپراسپرتی نفس‌گیر از رضوانی موتورز

آریل‌اتم بیست، سوپراسپرتی نفس‌گیر از رضوانی موتورز

آریل‌اتم بیست، سوپراسپرتی نفس‌گیر از رضوانی موتورز

آریل‌اتم بیست، سوپراسپرتی نفس‌گیر از رضوانی موتورز


ویدیو مرتبط :
بدمینتون نفس گیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد شکنی نفس گیر خانم شکمو +عکس



اخبار,اخبار گوناگون,رکورد شکنی در گینس,رکوردهای کتاب گینس

 

اخبار گوناگون - رکورد شکنی نفس گیر خانم شکمو + عکس

زنی در عرض فقط سه دقیقه حدود 5.443 کیلوگرم فرنی خورد تا رکورد گینس را بشکند.

زنی در عرض فقط سه دقیقه حدود 5.443 کیلوگرم فرنی خورد تا رکورد گینس را بشکند. در حالی که معده انسان حداکثر حدود 3.628 کیلوگرم ظرفیت دارد، خانم مالی شیلر حدود 5.443 کیلوگرم فرنی را در عرض به شکل برق آسا در عرض سه دقیقه خورد تا در این زمینه رکورد تازه ای را به نام خود ثبت کند. این حجم از این غذا بیش از 15000 کالری دارد که برای 7 روز یک انسان کفایت می کند.

در حالی که بعضی از تماشاگران رکورد شکنی خانم شیلر از کار او بسیار متعجب اند، وی می گوید که برای رسیدن به این سرعت در خوردن فرنی بیش از یک سال تمرین کرده است. با این همه، یکی از تماشاگران می گوید: من همه اش در این فکر بودم که او کی و چگونه نفس می کشد.

 

اخبار گوناگون - روزگار نو