سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: سونای شن داغ در مصر


اینها سرهای بریده شده‌‌ی اسیران توسط داعش در صحرا نیست! آنچه در این عکس‌ها می‌بینید با نام «سونای شنی» یکی از رسوم قدیمی مردم مصر است که با خوابیدن در زیر شن‌های داغ صحرای سینا، بدن خود رو بر ضد بیماری های مختلف بیمه میکنند.

 
 
 
 
صبح بخیر: اینها سرهای بریده شده‌‌ی اسیران توسط داعش در صحرا نیست! آنچه در این عکس‌ها می‌بینید با نام «سونای شنی» یکی از رسوم قدیمی مردم مصر است که با خوابیدن در زیر شن‌های داغ صحرای سینا، بدن خود رو بر ضد بیماری های مختلف بیمه میکنند.

مردان و زنان مصری در گرمای ۵۰ درجه صحرای سینا، تا سر و گردن در زیر شن‌ فرو رفته و استراحت میکنند و بر این باورند که خوابیدن در زیر شن داغ و در برابر تابش سوزان آفتاب، بدن آنها را از ابتلا به سرطان و بسیاری از بیماریها مصون نگه میدارد.

سونای شن در مصر

سونای شن در مصر

سونای شن در مصر

سونای شن در مصر

سونای شن در مصر

سونای شن در مصر


ویدیو مرتبط :
تمرین با شن داغ!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار داغ عکس یادگاری با جسد قذافی


عکس یادگاری انقلابیون با جسد قذافی