سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: سرمایی که ماشین را فریز می‌کند


طی هفته‌های اخیر سرمای شدید و طوفان زندگی ساکنان ایالت‌ها مختلف آمریکا را با مشکل مواجه کرده است؛ در همین رابطه به تازگی تصویری از خودروی یخ زده در سواحل امریکای شمالی بازتاب گسترده‌ای در رسانه های خبری یافته است.

وبسایت فرادید: طی هفته‌های اخیر سرمای شدید و طوفان زندگی ساکنان ایالت‌ها مختلف آمریکا را با مشکل مواجه کرده است؛ در همین رابطه به تازگی تصویری از خودروی یخ زده در سواحل امریکای شمالی بازتاب گسترده‌ای در رسانه های خبری یافته است.

امسال امریکا با سرمای شدیدی روبرو شده است که پیشتر درباره ان هشدارهایی داده شده بود. سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا (ناسا) چندی پیش هشدار داد به زودی اثرات شدید پدیده آب و هوایی موسوم به "ال نینیو" در زمین دیده خواهد شد سرما و یخبندان بخش‌هایی از امریکا را در برگفت.

در همین حال طی هفته گذشته طوفان و سرمای شدید در بخش‌هایی از آمریکا زندگی مردم را با مشکل روبرو کرده است. روز گذشته اما تصویری از یک خودروی یخ زده در سواحل "ایری" در امریکای شمالی و منطقه مرزی بین امریکا و کانادا بازتاب گسترده ای پیدا کرد.

دریاچه ایری از سوی شمال به ایالت "انتاریو" در کانادا محدود می‌شود و از سمت جنوب با ایالات آمریکایی اوهایو، پنسیلوانیا و نیویورک و از سوی غرب با ایالت میشیگان در آمریکا هم‌مرز است. عکس نشان می دهد امواج دریا پس از برخورد به سطح خودرو یخ بسته آن را کاملا فریز کرده است.

تصاویر/ سرمایی که ماشین را فریز می‌کند

تصاویر/ سرمایی که ماشین را فریز می‌کند

تصاویر/ سرمایی که ماشین را فریز می‌کند

تصاویر/ سرمایی که ماشین را فریز می‌کند

تصاویر/ سرمایی که ماشین را فریز می‌کند


ویدیو مرتبط :
به دنیا آمدن نوزاد دختر فریز شده در اصفهان که 14 سال به صورت جنین فریز شده بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد خشن روس ها با ماشین ها!/ عکس


ماشین هایی که در زیر می بینید بدون پرداخت گمرک و به صورت قاچاق وارد کشور روسیه شده اند.