سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: سربازان پاشنه بلند و جنگ هسته ای!


سربازان زن کره شمالی را در امتداد رود مرزی یالو با چین می بینید.

خبرآنلاین: سربازان زن کره شمالی را در امتداد رود مرزی یالو با چین می بینید.
 
عکس: سربازان پاشنه بلند و جنگ هسته ای!
 
رهبر بچه سن کره شمالی که هفته ای دو بار دور موهای خود را آلمانی می زند به یک طرف و این زنان سرباز پاشنه بلند هم به یک طرف!

اینکه اگه دو متر بدوند، چه بر سر کلاه هایشان خواهد آمد نیز به کنار؛ حالا محاسبه کنید اینها می خواهند جنگ هسته ای راه بیندازند!


ویدیو مرتبط :
عکس جدید از کفش پاشنه بلند ورساچه در راه است خخخخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"کریستین استوارت" و کفهشای پاشنه بلند +عکس



"کریستین استوارت" و کفهشای پاشنه بلند +عکس

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیور: "کریستین استوارت" میگوید تحمل افرادی که سعی میکنند با پوشیدن کفشهای پاشنه بلند جذاب و زیبا بنظر برسند را ندارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این ستاره جوان  و مشهور هالیوودی به خاطر بازی در مجموعه "گرگ و میش" خیلی زود به شهرت رسید و علیرغم شهرت فراوانش در اکثر مواقع با لباسهای اسپرت و راحت به مجامع عمومی میرود و کمتر دیده شده است که از برندهای معروف و لباسهای زرق و برق دار استفاده کند. این هنرپیشه 22 ساله که اکثرا با کتانی های ورزشی دیده میشود ، در مصاحبه اش گفته است تحمل زنانی که سعی میکنند با پوشیدن کفشهای پاشنه بلند زیبا به نظر برسند را ندارد.

او همیشه با آرایش دودی رنگ در اطراف چشمانش ، موهای پریشان و لباسهای عادی دیده میشود و کمتر دیده میشود که برای حضور در مراسم مهم از لباس شب که مورد علاقه اکثر هنرپیشه های خانم است استفاده کند.

او میگوید راه رفتن با کفشهای پاشنه بلند واقعا برایم سخت است چرا که باید برای زیباتر دیده شدن خودم را در سختی بیاندازم./پرداد