سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: ساعت‌ هوشمند با کنترل صوتی


شرکت امریکایی SilverPlus طراحی‌های جدیدی از ساعت‌هایی با قابلیت کنترل صدا ارائه داده که توسط بلوتوث با گوشی‌های آیفون و اندروید جفت می‌شوند.

ایسنا: شرکت امریکایی SilverPlus طراحی‌های جدیدی از ساعت‌هایی با قابلیت کنترل صدا ارائه داده که توسط بلوتوث با گوشی‌های آیفون و اندروید جفت می‌شوند.
 
طرح‌های جدید از فولاد ضدزنگ یا کامپوزیت‌های پلاستیکی ساخته شده‌اند.
 
ساعت‌های هوشمند Martian دارای نمایشگرهای آنالوگ و صفحه افقی با تفکیک‌پذیری 96 در 16 پیکسل هستند.
 
چون صفحه این ساعت‌ها برای تایپ‌کردن دستورات بر روی آن‌ها زیاد بزرگ نیست، کاربران می‌توانند از طریق صدا با گوشی ارتباط برقرار کنند.
 
دو دگمه در سمت چپ این ساعت‌ها وجود دارند که یکی از آن‌ها اجازه بررسی سریع آب‌و‌هوا، عمر باتری ساعت یا تاریخ را به کاربر می‌دهد. دگمه بالایی که «دگمه فرمان» خوانده می‌شود، امکان فعال‌کردن برنامه‌های نرم‌افزاری Siri (موجود بر روی ‌آی‌فون) و Google Now موجود بر روی (اندروید) را می‌دهد و کاربر می‌تواند به صورت صوتی با این برنامه‌ها ارتباط برقرار کند.
 
شرکت سازنده هنوز بها یا تاریخ عرضه ساعت‌های جدید را اعلام نکرده اما گفته می‌شود این سامانه‌ها سال جاری میلادی ارائه می‌شوند.
 
ساعت‌های جدید در طرح‌های مختلف و متناسب با سلایق مردان و زنان ارائه خواهند شد.
 
شرکت امریکایی اعلام کرده بهای ساعت‌های جدید با قابلیت کنترل صدا احتمالا نزدیک 300 دلار باشد.

(تصاویر) ساعت‌ هوشمند با کنترل صوتی

(تصاویر) ساعت‌ هوشمند با کنترل صوتی

(تصاویر) ساعت‌ هوشمند با کنترل صوتی

(تصاویر) ساعت‌ هوشمند با کنترل صوتی

(تصاویر) ساعت‌ هوشمند با کنترل صوتی

(تصاویر) ساعت‌ هوشمند با کنترل صوتی

(تصاویر) ساعت‌ هوشمند با کنترل صوتی


ویدیو مرتبط :
کنترل خودرو با ساعت هوشمند اپل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنترل ساعت هوشمند بدون لمس +عکس


مهم نیست که شما در مورد ساعت‌های هوشمند چگونه فکر می‌کنید! ابتکار جدید گوگل بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. به این می‌گویند ساعت هوشمندی شبیه معجزه!

وب سایت آی تی رسان: مهم نیست که شما در مورد ساعت‌های هوشمند چگونه فکر می‌کنید! ابتکار جدید گوگل بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. نیازی نیست که شما صفحه نمایش کوچک این گجت را با انگشت چاق و آغشته به سس خود (!) لمس کنید تا کاری را انجام دهید. به جای آن و به لطف قدت راداری این ساعت هوشمند، کافی است تا انگشت خود را روبروی صفحه نمایش آن حرکت دهید. به این ترتیب، سیستم عامل به این حرکت شما واکنش نشان داده و عمل مورد نیاز را برای شما انجام می‌دهد. به این می‌گویند ساعت هوشمندی شبیه معجزه!

ابتکار جدید گوگل: کنترل ساعت هوشمند بدون لمس آن!

این طرح، جزیی از پروژه Soli به حساب می‌آید که گوگل در کنفرانس Google I/O از آن رونمایی کرد. این تکنولوژی، از امواج راداری پخش شده در فضا اطراف خود برای انجام کارها بهره می‌گیرد. البته این موضوع، تنها در حد یک طرح ابتدایی است و هیچگونه تضمینی برای قرارگیری این تکنولوژی در دیوایس‌های آینده وجود ندارد. اما تصور آن نیز به قدری لذت‌بخش است که مطمئنا کاربران زیادی که دست‌های آنها همواره مشغول به کار بوده و تمیز نیست، هم اینک، مایل هستند تا از این فناوری روی گجت‌های خود بهره ببرند.