سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: زیبایی باورنکردنی این روستای متروک


جزیره ی گوکی (Gouqi) به گروهی از حدود 400 جزیره تعلق دارد که جزایر شنگسی (Shengsi) نام دارند و قستمی از مجمع الجزایر ژوشن (Zhoushan) را تشکیل می دهند که در نزدیکی ساحل هنگژو (Hangzhou) واقع شده است. این مجمع الجزایر، بزرگترین مجمع الجزایر چین به حساب می آید.

صبح بخیر: جزیره ی گوکی (Gouqi) به گروهی از حدود 400 جزیره تعلق دارد که جزایر شنگسی (Shengsi) نام دارند و قستمی از مجمع الجزایر ژوشن (Zhoushan) را تشکیل می دهند که در نزدیکی ساحل هنگژو (Hangzhou) واقع شده است. این مجمع الجزایر، بزرگترین مجمع الجزایر چین به حساب می آید. ژوشن در قدیم با توجه به  اینکه بزرگترین حوزه ی ماهیگیری را در چین داشته، بسیار به این صنعت وابسته بود. امروزه با توجه به گسترش صنایع دیگر، اقتصاد ژوشن بین صنایع مختلف تقسیم شده است. ساخت و تعمیر کشتی، کشتیرانی، گردشگری و دیگر صنایع بخش عمده ای از اقتصاد این منطقه را تشکیل می دهند. در نتیجه بسیاری از روستاهای ماهیگیری امروزه متروکه شده اند. بعضی از بهترین نمونه های این روستاها در جزیره ی گوکی واقع شده اند.

جزایر شنگسی مقصد پرطرفدار گردشگران بوده و هنوز منطقه ی مهمی برای ماهیگیری به حساب می آید. هر زمستان این جزایر صد هزار ماهیگیر را به خود جذب می کنند.

روستای متروک

روستای متروک

روستای متروک

روستای متروک

روستای متروک

روستای متروک

روستای متروک

روستای متروک

روستای متروک

روستای متروک


ویدیو مرتبط :
زیبایی باغهای روستای ذوالبین +فیلم و عکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیبایی‌های متروک زمین +عکس


این پست، تصاویری از مکان‌هایی اسرارآمیز را نشان می‌دهد که کاملاً به حال خود رها شده‌اند.