سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: روح آفریقا


عکس های ثبت شده توسط این عکاس آلمانی در اولین نگاه مخاطب را با این چالش مواجه می کند که این تصاویر واقعی هستند و یا اینکه نقاشی هایی بسیار حرفه ای با سایه روشن های خاص!

زیست نیوز: عکاسی از حیات وحش زیر مجموعه ای از هنر ثبت تصاویر است که درآن سوژه اصلی حیوانات هستند. عکاسی در چنین حوزه ای نیاز به دانش بالا، تجربه کافی و حتی آشنایی با رفتار حیوانات مختلف دارد. گاهی اوقات برای ثبت یک عکس ماهها زمان لازم است، از این رو حوزه ای کاملا خاص و متفاوت در دنیای عکاسی به شمار می آید.

مان کپلا عکاس آلمانی که دارای سوابقی قابل توجه در زمینه عکاسی حیات وحش است، اخیرا اقدام به تهیه تصاویری کرده که در نوع خود بسیار قابل توجه هستند. کپلا که بر قوانین نورپردازی در هنر عکاسی تسلط بسیاری دارد، از تکنیک های ویژه ای در تهیه مجموعه اخیر خود بهره برده است. عکس های ثبت شده توسط این عکاس آلمانی در اولین نگاه مخاطب را با این چالش مواجه می کند که این تصاویر واقعی هستند و یا اینکه نقاشی هایی بسیار حرفه ای با سایه روشن های خاص!

کپلا در رابطه با انگیزه خود از انتخاب حوزه حیات وحش در هنر عکاسی، می گوید: عکس ها برای من موثرترین سلاح در راه حفظ و قدردانی از طبیعت هستند.حتی اگر این تصاویر و تلاش های من به تغییر نگرش یک انسان و حفظ جان یک حیوان منجر شود، تا آخرین لحظه ادامه خواهم داد.

روح آفریقا

کپلا برای ثبت هر کدام از این تصاویر و آماده سازی محصول نهایی ماهها زمان گذاشته و کارشناسان فن ارزش بالایی برای آثار وی قائل هستند.آلبوم اخیر وی که شاهد تصاویر آن هستید، روح آفریقا نام دارد.


ویدیو مرتبط :
افکت پارالاکس یا عکس 2.5 بعدی،روح بخش به عکس های شما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس قاتل روح الله داداشی در دادگاه