سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: دختران‌ رضاخان پس از کشف حجاب


برنامه معروف به کشف حجاب هفدهم دیماه 1314 با شرکت همسر و دختران رضا شاه پهلوی که بدون حجاب در جشن دانشسرای عالی شرکت کرده بودند به اجرا درآمد.

آخرین نیوز: برنامه معروف به کشف حجاب هفدهم دیماه 1314 با شرکت همسر و دختران رضا شاه پهلوی که بدون حجاب در جشن دانشسرای عالی شرکت کرده بودند به اجرا درآمد. رضا شاه در همین روز علی اصغر حکمت کفیل وزارت فرهنگ را که به اجرای این برنامه کمک فراوان کرده بودند به مقام وزارت (وزارت فرهنگ) ارتقاء داد.

دختران‌رضاخان پس از کشف حجاب


ویدیو مرتبط :
برگی از تاریخ سیاه رضاخانی: کشف حجاب به دستور آدولف رضاخان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مراسم کشف حجاب به دستور رضاخان


اولین روز کشف حجاب در ایران و زنان بی حجاب که به دستور رضاخان انجام شد و در این مراسم زنان سران حکومت پهلوی بدون حجاب حضور یافتند.

روزگارنو: اولین روز کشف حجاب در ایران و زنان بی حجاب که به دستور رضاخان انجام شد و در این مراسم زنان سران حکومت پهلوی بدون حجاب حضور یافتند.