سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: خودروی لامبورگینی ساخت عراق


ایوات سلمون و کاروان سلیمانی کردهای عراق هستند و درسلیمانیه شهر رانیا زندگی می کنند. آنان کارگران کارخانه فولاد سازی هستند. طراحی و ساخت این خودرو چهار سال به طول انجامید.

وبسایت رادیو چین: ایوات سلمون و کاروان سلیمانی کردهای عراق هستند و درسلیمانیه شهر رانیا زندگی می کنند. آنان کارگران کارخانه فولاد سازی هستند. طراحی و ساخت این خودرو چهار سال به طول انجامید.

خودروی کورسی لامبورگینی ساخت عراق

خودروی کورسی لامبورگینی ساخت عراق

خودروی کورسی لامبورگینی ساخت عراق

خودروی کورسی لامبورگینی ساخت عراق

خودروی کورسی لامبورگینی ساخت عراق

خودروی کورسی لامبورگینی ساخت عراق


ویدیو مرتبط :
لامبورگینی خودروی ملی !!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 سال تلاش برای ساخت لامبورگینی قلابی +عکس



10 سال تلاش برای ساخت لامبورگینی قلابی +عکس

یک جوان چینی موفق شده با با خرید یک فولکس واگن قدیمی و باز کردن بدنه آن یک لامبورگینی خانگی بسازد.

چینی ها عاشق کپی کردن انواع تجهیزات و تولیدات روز دنیا هستند و کافی است سری به منطقه "china town" در کشورهایی مثل مالزی بزنید تا متوجه شوید انواع تلبت ها، گوشی موبایل و سایر تجهیزات رایانه ای همانند نمونه های اصل آن، توسط چشم بادامی ها تولید شده اند.

طی چند سال، اهالی این کشور به سراغ کپی کردن اشیا بزرگتر همچون ساختمانها و ماشین ها رفته اند و انصافا در این راه، تلاش بسیاری به خرج داده اند چراکه با نمونه واقعی آن هیچ تفاوتی ندارد.

یک جوان 28 ساله چینی نیز پس از آنکه رویاهای خود را برای خرید یک لامبورگینی غیرقابل تحقق می دید، دست به یک ابتکار جالب زد و موفق شد در حیاط خانه اش یک مدل لامبورگینی با کمک آهن های قراضه بسازد!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«وانگ جیان» که به دلیل درآمد پایینش می دانست هیچ گاه نمی تواند یک لامبورگینی واقعی بخرد، با خرید یک فولکس واگن قدیمی و باز کردن بدنه آن یک لامبورگینی خانگی ساخته است. او برای تکمیل آرزوهایش حدود 10 سال زحمت کشیده است و اکنون در فضای مجازی، این لامبورگینی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

وانگ تاکید کرده با پس انداز کمی پول و سپس رنگ آمیزی بدنه آن، این ماشین هیچ تفاوتی با مدل های واقعی نخواهد داشت./باشگاه خبرنگاران