سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس خارق‌العاده از صورت فلکی شکارچی


عکس روز ناسا به تصویری از صورت فلکی شکارچی اختصاص یافته که حاصل حدود ۸.۸ شبانه‌روز یا به صورت دقیق‌تر ۲۱۲ ساعت نوردهی در شب‌های صاف مختلف سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ است.

وبسایت خبرآنلاین: عکس روز ناسا به تصویری از صورت فلکی شکارچی اختصاص یافته که حاصل حدود ۸.۸ شبانه‌روز یا به صورت دقیق‌تر ۲۱۲ ساعت نوردهی در شب‌های صاف مختلف سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ است.

عکس خارق‌العاده از صورت فلکی شکارچی با ۲۱۲ ساعت نوردهی/عکس روز ناسا

صورت فلکی شکارچی(شکارگر) صورت فلکی است که نیمی از آن در آسمان نیم‌کره جنوبی و نیم دیگر آن از نیم‌کره شمالی زمین قابل دیدن است. این صورت فلکی شاید شناخته‌شده‌ترین و زیباترین صورت فلکی در آسمان باشد که شامل ستاره‌های درخشان بسیار است. هیچ یک از صورت‌های فلکی دیگر تا این حد شباهت به نامش ندارد. این عکس از ترکیب و همگذاری  ۱۴۰۰ نوردهی تشکیل شده است.


ویدیو مرتبط :
نمونه مثال نرم افزار آکادمیک پرزنتر - صورت فلکی شکارچی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی از انسان های خارق العاده


عکس هایی از انسان های خارق العاده