سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: حراج قدیمی‌ترین مرسدس فرمول یک


مرسدس بنز فرمول یک بیش از 30 میلیون دلار در حراجی بونهام فروخته شد.

بازار خبر: مرسدس بنز فرمول یک بیش از 30 میلیون دلار در حراجی بونهام فروخته شد.

حراجی بونهام به تازگی یکی از قدیمی ترین مدلهای مرسدس بنز را با قیمت بالایی به حراج گذاشته است. مرسدس بنز W196 ، یکی از مدلهای سال 1954 کمپانی مرسدس است که «خوآن مانوئل فانیو» قهرمان فرمول یک دهه 50 میلادی با این خودرو قهرمان 5 دوره مسابقات فرمول یک شده است.

 عکس: جراج قدیمی‌ترین مرسدس فرمول 1

مرسدس بنز W196  اتومبیل معروف راننده فرمول یک آرژانتینی است که با شکستن رکورد 16 میلیون و 390 هزار دلاری فراری «تستا روزا»، به قیمت 30 میلیون و 770 هزار دلار فروخته شد و رکورد گرانترین خودرو فرمول یک کلاسیک جهان را از آن خود کرد.

این مدل مرسدس بنز برای اولین بار در سال 1954 صرفا جهت مسابقات فرمول یک طراحی شد . «خوآن مانوئل فانیو» و «استرلینگ مرس» با این اتومبیل از 12 مسابقه ، 9 مورد را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

عکس: جراج قدیمی‌ترین مرسدس فرمول 1

عکس: جراج قدیمی‌ترین مرسدس فرمول 1


ویدیو مرتبط :
رقابت اتومبیل فرمول 1 مرسدس بنز با جت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدیمی‌ترین «مینی ماینر» جهان به حراج رفت+ عکس



قدیمی‌ترین «مینی ماینر» جهان به حراج رفت+ عکس

قدیمی‌ترین خودرو مینی‌ون جهان به قیمت 65 هزار دلار در حراجی در لندن فروخته شد.

 

  ، قدیمی‌ترین مینی‌ون جهان,عکس ، قدیمی‌ترین مینی‌ون جهان,اخبار,اخبار جالب

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، قدیمی‌ترین مینی‌ون جهان در حراجی لندن فروخته شد.

این خودرو قدیمی از اولین نمونه‌های این خودرو در سال 1959 میلادی به حساب می‌آید و حدود هشت برابر قیمت اولیه آن قیمت گذاری شد و به فروش رفت.

به گفته مسئولان حراجی،‌ آخرین مالک این خودرو، آن را در سال 1986 میلادی خریداری کرده و پس از این که قابلیت استفاده نداشت آن را در گاراژ منزلش نگهداشته بود.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس‌نیوز، به گفته مسئولان این حراجی سه مدل قدیمی‌تر از این خودرو مینی‌ون نیز وجود دارد که در دیگر موزه‌های انگلیس و ژاپن نگهداری می‌شود./جام نیوز