سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: جشن شروع تابستان در بریتانیا


هزاران نفر از مردم بریتانیا که در میان آنها گروه‌های هیپی و کولی‌ها هم دیده میشد، به سنت همه ساله از دیشب در پای بنای تاریخی «استون هنج» در بیابان‌های انگلیس گرد آمده بودند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: هزاران نفر از مردم بریتانیا که در میان آنها گروه‌های هیپی و کولی‌ها هم دیده میشد، به سنت همه ساله از دیشب در پای بنای تاریخی «استون هنج» در بیابان‌های انگلیس گرد آمده بودند تا طلوع خورشید طولانی ترین روز سال (اول تیرماه) و شروع رسمی فصل تابستان ۲۰۱۵ رو مشاهده کنند و با رقص و موزیک جشن بگیرند.

جشن اول تابستان در بریتانیا

جشن اول تابستان در بریتانیا

جشن اول تابستان در بریتانیا

جشن اول تابستان در بریتانیا

جشن اول تابستان در بریتانیا


ویدیو مرتبط :
شروع ثبت نام ترم تابستان آموزشگاه کامپیوتر خوشه چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: جشن روز ملی سینما


جشن روز ملی سینما با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان سینما جمعه شب در باشگاه دیپلماتیک آبگینه برگزارشد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: جشن روز ملی سینما با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان سینما جمعه شب در باشگاه دیپلماتیک آبگینه برگزارشد.