سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها


جشنواره آیینی نزاع گاوهای وحشی هر ساله در نپال برگزار می شود.

وبسایت مشرق: جشنواره آیینی نزاع گاوهای وحشی هر ساله در نپال برگزار می شود.

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها

عکس/ جشنواره شاخ‌به‌‌شاخ شدن گاوها


ویدیو مرتبط :
بلندترین شاخ گاوها درجهان.....رکورد گینس 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امام جمعه تهران: مذاکره ازموضع ضعف نبود/باید شاخ گاوها را شکست تا امت‌ها با آرامش زندگی کنند



آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران

صدیقی:مذاکره ازموضع انفعال و ضعف نبود/باید شاخ گاوها را شکست تا امت‌ها با آرامش زندگی کنند

آیت الله صدیقی گفت: اگر مذاکره ای مطرح می‌شود از موضع انفعال و ضعف نبوده چون ما امروز از هر زمان قوی‌تریم و امروز آمریکا از هر زمان بودنش، ضعیف‌تر و ذلیل‌تر است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به این‌که مذاکرات هسته‌یی در یک مرحله انجام شده است و باید در مراحل بعدی پیش رود، توضیح داد: مرحله اول اعتمادسازی است که این حرف را دور از حقیقت می‌دانیم، چون از ابتدای حرکت‌ انقلاب، جهاد، انتخابات و امت ایران آیینه شفاف و آب زلال بوده و ابهامی در حرکت ما وجود نداشته است و ما با کسی فریب نکرده‌ایم چون انقلاب ما انقلاب افشای فریب‌ها و مقابله با دغل‌های بوده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که ایران تا به حال هیچ اقدامی که مخل به اعتماد جهان باشد انجام نداده است، تصریح کرد: اعتمادی بالاتر از فتوای رهبری امت نیست که براساس اسلام استفاده از سلاح هسته‌یی را حرام دانستند و معتقدند حتی اگر قدرت داشته باشیم دیگران را خلع سلاح می‌کنیم چون باید شاخ گاوها را شکست تا امت‌ها با آرامش زندگی کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران با بیان این‌که مرحله دوم در مذاکرات هسته‌یی موضوع ادامه غنی‌سازی که البته حق مسلم ما است، به شمار می‌رود، گفت: استفاده از انرژی هسته‌یی صلح آمیز برای رفع نیاز پزشکی مردم حق همه امت‌ها از جمله ملت ما است و استفاده از سلاح اتمی برای همه ممنوع است و ما در این مسئله کوتاه نیامده و نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم در مذاکرات هسته‌یی پذیرش نظارت کارشناسانه است توضیح داد: در حال حاضر دوربین‌ها هم در کانون‌هسته‌یی ما فعال هستند و تمام رفت و آمدها تحت کنترل است پس اگر در مذاکرات از حضور سرزده صحبت می‌شود چیز جدید وجود ندارد و این نشانه قدرت ما است چون واهمه نداریم و با توکل خدا و ایمان امت و سلحشوری جوانانمان حرکت می‌کنیم.

صدیقی افزود: ما مطمئن هستیم که کار خلافی نمی‌کنیم پس از بازرسی ممانعت نمی‌کنیم و نگرانی نداریم چون امتی قدرتمند هستیم که جنگ را پشت سر گذاشته است و بر استکبار جهانی پیروز شده است پس امروز ما قدرتمندیم چون قدرت به سلاح نیست، بلکه به اراده و ایمان و اتحاد است و حکیم بودن رهبری یک جامعه که ما همه را داریم اما رقبایمان ندارند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که چهارمین مرحله مذاکرات هسته یی لغو کامل تحریم ها است گفت: تحریم‌ها نه مبنای انسانی و نه قانونی،‌ عرفی‌، شرعی و عاطفی دارد، بلکه کاملا ظالمانه و یک طرفه و بی‌مبنا است پس اگر می‌خواهند اعتمادسازی شود باید تحریم‌های بی‌توجیه را بردارند پس اگر چهار مرحله پیش رفت نوبت هماهنگی جهانی است که باید در مراحل بعدی مطرح شوند پس تاکید می‌کنم اگر مذاکره ای مطرح می‌شود از موضع انفعال و ضعف نبوده چون ما امروز از هر زمان قوی ترین و امروز آمریکا از هر زمان بودنش ضعیف‌تر و ذلیل‌تر است.

وی تصریح کرد: مسئله مذاکره نشان می‌دهد که ایران به عقلانیت تکیه دارد و کسانی که متکی به دلیل و منطق هستند از مذاکره و مناظره ابایی ندارند پس هم اقتدار داریم و هم این کار براساس نیاز جهانی با توجه به مشکلات اقتصادی فرانسه‌،آمریکا و بدبختی مردمان آنها است که از موضع اسلامیت،‌کرامت اخلاقی و اقتدار ما است ولا غیر.

امام جمعه موقت تهران با اظهار تاسف از فجایع اخیر در عراق تصریح کرد: تمام مدتی که دولت قانونی با اتکا به آرای مردم روی کار آمده انفجارها ادامه دارد و جای تاسف است که سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوقی که همیشه از مستکبران حمایت می کنند به داد مظلومان نمی‌رسند و ادامه این وضع نشان می‌دهد بخشی از بقایای بعث منفور با کمک سرویس اطلاعاتی صهیونیست و حکام مرتجع منطقه می خواهند ملت عراق را خسته کنند.

وی با بیان این‌که ملت عراق با الگو گرفتن از ملت ایران که سران خود را قربانی این مسلخ کرده‌اند باید بدانند که پایان استقامت و مقاومت پیروزی است و افزود: ملت عراق باید استقامت کنند و دولت قانونی آن باید با ابتکارات جدید به جنگ انفجارها رود تا وضعیت کشور همسایه ما به سامان رسد.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به پیام سازنده و نورانی رهبر انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام گفت: این پیام درس سعادت برای جهان اسلام دارد و تذکر می‌دهد که امروز روز هویت‌یابی ملت ایران است که تجربه موفق انقلاب اسلامی در دنیا دارد و استقلال و اخلاق در آن الگویی برای بیداری اسلامی به دنبال داشته است.

وی با اشاره به این‌که حرکت منطقه جهش و حرکتی ایجاد کرده است، افزود: در شرایطی که انقلاب در منطقه جوانه می‌زند این وظیفه بر ما است که به حفظ وحدت و اتحاد توجه کنیم.

صدیقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که هر صدایی که به اختلاف بین مذاهب مختلف اسلام بیانجامد، صدای شیطانی و نا مشروع است، گفت:به طور قطع ریشه این صدا از مجامع صهیونیست است و دنیای سلطه است که قدرت منطقه اسلامی را بر نمی‌تابد و بعضی از آخوندهای که ملبس به لباس روحانیت هستند چماغ تکفیر را بلند می‌کنند و احساسات جامعه اسلامی را علیه هم مخدوش می کنند تا به اختلاف‌افکنی در میان مذاهب اسلامی برای آنها حصار امنیت ایجاد کنند، پس این حرکت از هر کس و هر گروهی نامشروع و برخلاف مصالح امت اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران به اهمیت تاکتیک‌های دشمن اشاره کرد و افزود: امروز بر ماست که بدانیم دشمن اصلی ما که به صورت غده سرطانی سرزمین های مسلمانان را غصب کرده است با چه تاکتیک‌هایی به جنگ ما آمده است که در راس آن مسئله ایجاد اختلاف‌،توسعه فساد و تهدید نخبگان است پس باید با تاکتیک‌های مناسب هجمه‌های آنها را دفع کنیم و این کشتی را سالم به ساحل نجات برسانیم و پرچم را به دست صاحب عالم بدهیم.

صدیقی در پایان خطبه‌های دوم نماز جمعه امروز تهران با تسلیت به آیت‌الله حائری شیرازی به مناسبت درگذشت همسر بزرگوارشان برای وی از سلامت و سعادت از خداوند بزرگوار درخواست کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌ اول نماز جمعه به اهمیت و حساسیت غدیر اشاره کرد و با بیان این‌که غدیر یک تفکر، جریان حماسی و قیام است گفت: غدیر انقلاب الی الله و مرزبانی اصول و فروع دین و حیات احکام الهی و حقیقت قرآن است.

وی با بیان این‌که ولایت مجرای توحید است و تنها راه تحقق توحید در جامعه بشری اتصال ولایت ولی‌الله و خلیفه‌الله است، اظهار کرد: غدیر سنگر حفاظت ارزش‌ها‌،پرچم، استمرار حرکت انبیاء، نقشه راه‌،امید موحدان و یاس دشمنان خدا، رسالت عظیم پیامبر و ماموریت خدا و آغاز اسلام و پایان حقیقت تبلیغ نبوی، ارائه الگو و نهادینه کردن رهبری و پرهیز از رهبری ظالمان و البته الگوی انسان‌های خداجو است.

وی در ادامه به بیان حدیثی از اصول کافی از علی‌بن‌موسی الرضا پرداخت و گفت: امامت زمام دین است و اگر امامت نبود مجموعه دین بدون رهبری می‌ماند پس امامت نخ تسبیحی است که دانه دانه مومنان با این ریسمان به هم پیوند می‌خورند و به سوی هدف واحد حرکت می‌کنند، پس اگر راس هرم ضعیف‌،‌ظالم و ذلت پذیر باشد ،‌ملت ذیل می‌شوند اما در اسلام امام در راس هرم است که نه تنها عاقبت را آباد می‌کند، بلکه صلاح دنیا هم با امامت امام است.

صدیقی با تاکید بر این‌که امامت اساس و شالوده اسلام است اظهار کرد: قصر مجللی که سایه‌اش عزت آفرین و آرامش بخش است با شالوده امام استوار می‌شود و زیر بنای اسلام بالنده و پیش رو امامت است.

وی با بیان این‌که اسلام دینی جامع نگر است گفت: زندگی نیاز به تشکیلاتی در مورد نماز ، رفع نیاز مستمندان،‌روزه و حج‌،‌برنامه‌های الهی و سیاسی اجرای حدود الهی و مرزبانی و غیره دارد که در متن اسلام گنجانده شده است وکسانی که اسلام را منهای این می‌دانند منحرفند.

وی با بیان اینکه امام کسی است که از رعیت جدایی ندارد و با دل او انس می‌گیرد و با جان او عجین است گفت: این معجزه امامت و ولایت است و این نسخه انحصاری در تجربه تاریخی هیچ ریاست جمهوری و سلطنت و حکومت شورایی وجود ندارد چون امام مانند برادری است که در کنار امت خود قرار می‌گیرد. /ایسنا