سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: تکنولوژی های واقعیت مجازی


پیشرفت های قابل توجه به دست آمده در زمینه واقعیت مجازی و ارزان تر شدن هدست های آن، استفاده از این تکنولوژی را در بازار تجهیزات الکترونیکی گسترش داده است.

خبرگزاری مهر: پیشرفت های قابل توجه به دست آمده در زمینه واقعیت مجازی و ارزان تر شدن هدست های آن، استفاده از این تکنولوژی را در بازار تجهیزات الکترونیکی گسترش داده است.

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی


ویدیو مرتبط :
زیارت مکه با تکنولوژی واقعیت مجازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکنولوژی واقعیت‌مجازی در یورو 2016


اتحادیه فوتبال اروپا که به اختصار یوفا نامیده می‌شود اعلام کرده در رقابت‌های یورو 2016 فیلمبرداری مسابقات به صورت واقعیت مجازی خواهد بود.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: اتحادیه فوتبال اروپا که به اختصار یوفا نامیده می‌شود اعلام کرده در رقابت‌های یورو 2016 فیلمبرداری مسابقات به صورت واقعیت مجازی خواهد بود. این رقابت‌ها که در فرانسه برگزار می‌شود از 21 خرداد سال امسال آغاز می‌شود و تقریبا یک ماه ادامه خواهد داشت و در آن 24 تیم از بهترین تیم‌های ملی اروپایی به رقابت خواهند پرداخت. ظاهرا یوفا با دوربین‌های 60 هزاردلاری OZO نوکیا درون استادیوم به ضبط این تصاویر 360 درجه می‌پردازد اما هنوز مشخص نیست این سازمان قصد دارد با این تصاویر چه کند.

فیلمبرداری مسابقات یورو 2016 با تکنولوژی واقعیت‌مجازی

با این حال برخی گمانه‌زنی‌ها می‌گویند یک گزینه که یوفا آن را مدنظر قرار داده ایجاد یک کانال در سایت یوتیوب است که در آن برای هواداران برخی از این فیلم های ضبط‌شده را پخش کند.

ورزش فوتبال که به شکل کلی با قوانین فیفا اداره می‌شود در استفاده از تکنولوژی‌های جدید چندان پیشرو نبوده است. سالها زمان برد تا این سازمان به استفاده از تکنولوژی خط دروازه رضایت دهد و تازه هنوز هم در تمام لیگ‌های جهان از این تکنولوژی استفاده نمی‌شود. با این حال یورو 2016 اولین مسابقاتی خواهد بود که به شکل عمده از تکنولوژی واقعیت مجازی در آن استفاده خواهد شد.

‌‌