سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: تولد نوزاد دوقلو با یک صورت (18+)


مادری در استان گجرات در غرب هند، دوقلویی سیامی را به دنیا آورد که هردو از ناحیه صورت به هم چسبیده بودند.

وبسایت مشرق: مادری در استان گجرات در غرب هند، دوقلویی سیامی را به دنیا آورد که هردو از ناحیه صورت به هم چسبیده بودند. موضوع متفاوت دراین دو قلوی به هم چسبیده این بود که هردو یک صورت مشترک داشتند. این دو کودک فقط 6 دقیقه بعد از تولد زنده بودند.

عکس/ تولد نوزاد دوقلو با یک صورت

عکس/ تولد نوزاد دوقلو با یک صورت


ویدیو مرتبط :
تولد نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادر + عکس و فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد یک نوزاد با خرطوم فیل! + عکس 18+



اخبار,اخبار علمی , تولد یک نوزاد با خرطوم فیل

در ایالتی در هند نوزادی با بینی شبیه به خرطوم فیل به دنیا آمد؛ اما در واکنشی غیرمنتظره خانواده نوزاد، این امر را به فال نیک گرفتند!

تولد نوزادی عجیب الخلقه همواره با موجی از غم و اندوه در میان اعضای خانواده همراه است؛ اما در ایالت اوتار برادیش در هند این امر کاملا متفاوت بود؛ صورت نوزاد دختر با بینی شبیه به خرطوم فیل شمار زیادی از ساکنان محلی را به نزد خانواده اش کشاند و به این نوزاد نام "همسر گانشا" اطلاق کردند؛ گانشا یکی از خدایان هندو، سَری مانند فیل دارد.

تولد این نوازد در کمال ناباوری با نوعی خوش بینی و شادی در میان خانواده اش همراه بود؛ زیرا آنها امیدوار هستند که این کودک خوش شانسی و خوش بختی را برای آنها به ارمغان می آورد.


این خانواده هندی به همراه ساکنان محلی، تولد نوازد خود را با مراسم رقص و آواز جشن گرفتند.

این درحالی است که برخی پزشکان محلی بر این باورند که که این کودک نمی تواند زنده بماند زیرا موارد مشابهی از تولد چنین کودکانی مشاهده شده است که در نهایت به مرگ آنها منجر شد؛ با این حال این پزشکان توضیح دادند که می توان این نقص مادرزادی را با عمل جراحی برطرف کرد. 

 

اخبار,اخبار علمی , تولد یک نوزاد با خرطوم فیل

 

اخبار علمی - فردا