سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: تور نیلوفرهای وحشی


برنامه های حفاظتی نقش مهمی در توسعه وحفظ بافت نیلوفری دریاچه داشته است، طی یک برنامه زمانبدی شده دقیق نیلوفرهای آبی همواره تحت کنترل هستند و علاوه بر این با هزینه بسیار اندک، مهارت های لازم به قایقرانان به منظور وارد آمدن کمترین آسیب به نیلوفرهای وحشی انجام می شود.

زیست نیوز: برنامه های حفاظتی نقش مهمی در توسعه وحفظ بافت نیلوفری دریاچه داشته است، طی یک برنامه زمانبدی شده دقیق نیلوفرهای آبی همواره تحت کنترل هستند و علاوه بر این با هزینه بسیار اندک، مهارت های لازم به قایقرانان به منظور وارد آمدن کمترین آسیب به نیلوفرهای وحشی انجام می شود.

جاذبه های طبیعی گردشگری یکی از مستعدترین بسترهای ارزآوری و درآمدزایی داخلی برای هر کشوری محسوب می شود. نه آنچنان سرمایه گذاری های پایه ای نیاز دارد مثلا در مقایسه با ایجاد یک پارک مصنوعی و یا سایر جاذبه های گردشگری و نه مسئولان یک کشور سال ها گرفتار کنترل پیشرفت چنین پروژه هایی خواهند بود.

از این رو؛ در زمان حاضر که زندگی ماشینی و پیشرفت تکنولوژیک مرزی نمی شناسد و انسان همواره در جستجوی ذره ای طبیعت! و آرامش است، اداره کنندگان کشورها به دنبال آن هستند تا نهایت بهر ه برداری از جاذبه های طبیعی کشور خود را در دستور کار قرار داده و با صرف هزینه هایی بسیار کمتر در مقایسه با انواع جاذبه های مصنوعی، سهمی مناسب در تجارت پرسودی به نام گردشگری داشته باشند. چین، ترکیه، اسپانیا و ... از بهترین الگوهای مبحث فوق هستند.

اخیرا شاهد آن هستیم که چینی ها گردشگری نیلوفرهای وحشی را نیز به لیست جاذبه های گردشگری خود افزوده اند. دریاچه هلال ماه در شمال شرقی استان هیلونگ جیانگ قرار گرفته است. این دریاچه مساحتی بیش از 467 هکتار را شامل می شود که در حدود 300هکتار آن دارای پوشش نیلوفرهای وحشی است.

البته برنامه های حفاظتی نقش مهمی در توسعه وحفظ بافت نیلوفری دریاچه داشته است، طی یک برنامه زمانبدی شده دقیق نیلوفرهای آبی همواره تحت کنترل هستند و علاوه بر این با هزینه بسیار اندک، مهارت های لازم به قایقرانان به منظور وارد آمدن کمترین آسیب به نیلوفرهای وحشی انجام می شود.

تور نیلوفرهای وحشی

گفتنی است گردشگران استقبال بسیار خوبی از نیلوفرهای وحشی داشته اند و نهادهای مربوطه در چین تلاش می کنند تا امکانات تفریحی در این منطقه را افزایش دهند. این مدلی از  حفظ طبیعت بکر و کسب درآمد متقابل از آن است. تصور کنید با افزایش شهرت این منطقه یک گردشگر از آمریکا برای مشاهده دریاچه نیلوفرهای وحشی به چین سفر کند. در صورت توجه شاید در تالاب انزلی نیز می توانستیم نظیر چنین تجربه موفقی را برای کشورمان داشته باشیم.


ویدیو مرتبط :
تور یک روزه / تور طبیعت گردی / تنگه مروارید / تور استان فارس / تور شیراز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین مدل جگوار گربه وحشی لقب گرفت/عکس



گربه وحشی , مدل جگوار , اخبار , جدیدترین اخبار


جگوار با رونمایی از خودروی جدید خود به نام F-type S توانسته دل بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مند به دنیای خودرو را به دست آورد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، جگوار جدید مجهز به موتوری سه لیتری خورجینی‌است که می‌تواند تا ۳۸۰ اسب‌بخار نیرو تولید کند. این خودروی جدید می‌تواند در عرض ۵ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و همین موضوع جگوار F-type S را به خودرویی سرعتی و مسابقه‌ای تبدیل می‌کند.

البته باید توجه داشت که طراحان و سازندگان این خودرو سرعت آن را به ۲۷۵ کیلومتر در ساعت محدود کرده‌اند ولی به عاشقان سرعت یاداوری کرده‌اند که این کاهش سرعت را به صورت الکتریکی انجام داده‌اند. یعنی عشق سرعت‌ها می‌توانند به اعمال دست‌کاری بر ساختار الکتریکی خودرو سرعت آن را بدون محدودیت افزایش دهند.

این خودرو از لحاظ طراحی هم منحصر به فرد به حساب می‌آید. چراغ‌های کشیده و باریک جگوار دقیقا یاداور چشم‌های گربه وحشی‌است و نوع طراحی ساختاری این خودرو هم نشان از سرعتی بودن آن دارد. چراغ‌های عقب باریک و کشیده این خودرو هم دیگر نقطه جذابیت آن است.

از نظر طراحی داخلی هم این خودرو چشم‌نواز است. از تودوزی صندلی‌ها گرفته تا جای‌گیری دکمه‌های مورد نیاز برای راننده همگی نشان از خودرویی لوکس و دل‌نشین دارند.

گربه وحشی , مدل جگوار , اخبار , جدیدترین اخبار

گربه وحشی , مدل جگوار , اخبار , جدیدترین اخبار

گربه وحشی , مدل جگوار , اخبار , جدیدترین اخبار



همچنین مکلارن از خودروی جدید خود که P1 نام دارد در نمایشگاه پاریس رونمایی کرد. نامه نیوز