سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: تنها تفاوت هیتلر با چارلی چاپلین


هیتلر و چارلی تقریباً همسن بودند، .... هیتلر فقط چهار روز از چارلی کوچکتر بود! آخرین نیوز: هیتلر و چارلی تقریباً همسن بودند، .... هیتلر فقط چهار روز از چارلی کوچکتر بود!

عکس: تنها تفاوت هیتلر با چارلی چاپلین

چارلی گفته: این سرنوشت ما دوتا بود که یکی دنیا را بخنده بندازه و دیگری به گریه، و اگر سرنوشت میخواست، کاملاً برعکس میشد ...!

تفاوت تنها یک کلاه بود!!!

عکس: تنها تفاوت هیتلر با چارلی چاپلین


ویدیو مرتبط :
وقتی چارلی چاپلین هیتلر میشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس مخفیانه از چارلی چاپلین چند روز پیش از مرگ / عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عکس مخفیانه از چارلی چاپلین چند روز پیش از مرگ / عکس

 نشریه ونتی‌فر عکسی از چارلی چاپلین منتشر کرد که گفته می‌شود آخرین عکس این بازیگر و کارگردان توانای سینمای صامت است.

به گزارش خبرآنلاین، عکس را دانیل آنجلی گرفته است که یکی از پدران عکاسی مخفیانه محسوب می‌شود و اخیرا نمایشگاهی از عکس‌های او برپا شده است.

در این نمایشگاه عکس‌هایی از مریلین مونرو، جان لنون، کاترین دونوو، الیزابت تیلور، بریژیت باردو و چارلی چاپلین به نمایش گذاشته شده که پیشتر جایی منتشر نشده بودند.

هنر آنجلی گرفتن عکس‌های هنرمندانه از خصوصی‌ترین لحظات زندگی چهره‌های مشهور دنیای هنر بود. این نمایشگاه در هتل رویال موناکو-رفل شهر پاریس برپا شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عکس چارلی چاپلین او را نشسته روی صندلی چرخدار نشان می‌دهد. جرالدین، دختر خالق «دیکتاتور بزرگ»، «روشنایی‌های شهر» و «عصر جدید» نیز در عکس دیده می‌شود که برای پدرش دست تکان می‌دهد.

چاپلین 25 دسامبر سال 1977 در شهر وِوی در سوییس در سن 88 سالگی درگذشت، این عکس چند روز پیش از این اتفاق از او گرفته شده است./خبرآنلاین