سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: تله كابین مرگ!


تله كابین چیاتورا در كشور گرجستان یكی از بقایای شوروی سابق در این كشور است كه علیرغم فرسوده بودنش كماكان توسط مقامات یك معدن بزرگ در این ناحیه این كشور مورد استفاده قرار می گیرد.

مشرق: تله كابین چیاتورا در كشور گرجستان یكی از بقایای شوروی سابق در این كشور است كه علیرغم فرسوده بودنش كماكان توسط مقامات یك معدن بزرگ در این ناحیه این كشور مورد استفاده قرار می گیرد.این تله كابین به دستور ژوزف استالین ، رهبر شوروی سابق برای جابجایی كارگران یك معدن در سال 1950 میلادی ساخته شده كه هنوز هم توسط كارگران این معدن مرود استفاده قرار می گیرد.





























ویدیو مرتبط :
تله كابین رامسرمجموعه ای با تمام امكانات اقامتی وتفریحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تله کابین مرگ +عکس


هر روز عده ای باید در این تابوت های آهنی که هیچ امنیتی هم ندارد سوار بشوند تا به محل کار خود در معدن برسند

کشکول جام: هر روز عده ای باید در این تابوت های آهنی که هیچ امنیتی هم ندارد سوار بشوند تا به محل کار خود در معدن برسند.

این تله کابین تنها راه رسیدن به معدن است و ساخت ابتدایی این تله کابین به دهه 1950 مربوط می شود. معدن چیان در گرجستان هر روز صبح سوار بر این تابوت آهنی می شوند.