سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: تلاش جالب برای خوردن لقمه بزرگ!


 
 
 
 
تلاش بامزه برای خوردن لقمه بزرگ!
  زیست نیوز:

عکس: تلاش بامزه برای خوردن لقمه بزرگ!
عکس: تلاش بامزه برای خوردن لقمه بزرگ!


ویدیو مرتبط :
کوسه سفید بخاطر خوردن یک لقمه بزرگ جان داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس العمل جالب برنده جایزه بزرگ مسابقه پیامکی 2014



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - جایزه بزرگ مسابقه پیامکی 2014 به که رسید؟

گل دقیقه 113 ماریو گوتسه، به همان اندازه که یواخیم لو و آلمانی‌های تشنه قهرمانی را خوشحال کرد، یک آتش نشان برازجانی فوتبال ایران را هم به وجد آورد چون او برنده خودروی گران قیمت جایزه برنامه 2014 شبکه سه سیما شد.

او پس از یک ماه رقابت هشت میلیون ایرانی، برای بردن خودرو 60 میلیون تومانی اسپانسر برنامه بیست چهارده، بالاتر از همه با 477 امتیاز در صدر ایستاد.

نکته جالب اینکه وقتی عادل فردوسی‌پور پیش شماره 0917 را گرفت تا در پایان بازی، این خبر خوش را به او بدهد، فکر نمی‌کرد آن طرف خط یکی از کارمندان آتش‌نشانی برازجان جواب بدهد. هر چند این برنده خوش شانس از علاقه‌مندان به فوتبال بود، اما پاسخش در قبال درخواست عادل که گفت برای حضور در برنامه و گرفتن خودرو باید به تهران بیاید، جالب بود: راهم دور است، حتما باید بیام تهران؟!
 اخبار ورزشی - تابناک